Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 10 فروردین 1403 - 12:02

7
آذر
سحر ولدبیگی؛ اختلاف سنی 8 ساله با پدر!

سحر ولدبیگی؛ اختلاف سنی 8 ساله با پدر!

"سیگنال موجود است" داستان زندگی جوانی را روایت می‌کند که علاقه زیادی به خوانندگی دارد.

اشرف السادات موسوی

 

بازیگر خونگرم تلویزیون این روزها به شبکه خانگی آمده است. سحر ولدبیگی با ایفای نقش در سریالی با عنوان "سیگنال موجود است" مهمان شبکه خانگی است. این سریال توسط مهدی مظلومی‌ساخته شده و البته در ابتدا بنا بود از تلویزیون خودمان روی آنتن برود اما گویا برخی اختلافات که میان تهیه کنندگان و مدیران رسانه ملی سبب ساز آن شده که سریال در شبکه خانگی توزیع شود.

"سیگنال موجود است" داستان زندگی جوانی را روایت می‌کند که علاقه زیادی به خوانندگی دارد و همین علاقه است که برای او دردسرساز می‌شود بخصوص که وی پدری مرفه و پولدار دارد و همین ثروت پدر است که باعث سوء استفاده افراد زیادی از وی می‌شود. ولدبیگی در این سریال در نقش دختر یک مدیر شرکت ایفای نقش می‌کند. سیامک انصاری نقش پدر او را در فیلم بازی می‌کند و جالب است که اختلاف سنی واقعی او و انصاری فقط 8 سال است!!!

 

برچسب ها: بازیگران سینما و تلویزیون، سیگنال موجود است، سحر ولدبیگی، هنرمندان سینما و تلویزیون، بازیگر تعداد بازديد: 1502 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز