Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 7 اردیبهشت 1403 - 03:10

17
آبان
تارت موكا

تارت موكا

قالب تارت به قطر 23 سانتیمتر، یا مستطیل به اندازه‌ 10× 25 سانتیمتر را چرب كنید. بیسكویت و كره را با هم مخلوط كنید و در قالب بریزید و كاملاً فشرده كنید.

لیلا آیانی صفت

 

 

مواد لازم برای 6-8 نفر

بیسكویت شكلاتی آسیاب كرده         150 گرم

كره‌ آبكرده                                      70 گرم

شكلات سیاه                                 80 گرم

شكلات شیری                               120 گرم

خامه‌ شیرین شده                         300 گرم

قهوه‌ فوری                                   2 قاشق سوپخوری

 

روش تهیه تارت موكا

قالب تارت به قطر 23 سانتیمتر، یا مستطیل به اندازه‌ 10× 25 سانتیمتر را چرب كنید. بیسكویت و كره را با هم مخلوط كنید و در قالب بریزید و كاملاً فشرده كنید. آن‌گاه هر دو شكلات را به روش بن‌ماری آب كنید و كنار بگذارید تا خنك شود. سپس خامه را با همزن برقی بزنید تا كمی فرم بگیرد و سفت شود و شكلات‌ها را به خامه بیفزائید و هم بزنید تا كاملاً مخلوط و یكدست شوند.

حالا قهوه را با كمی آب‌جوش حل كنید و به مخلوط شكلات بیفزائید. بعد آن را روی بیسكویت در قالب بریزید و به مدت 3-4 ساعت در یخچال قرار دهید تا كاملاً ببندد. اینك تارت را با خامه‌ فرم‌گرفته و پودر شكلات تزئین كنید.

 

برچسب ها: تارت، آشپزی با تارت، روش تهیه تارت موكا، تهیه تارت موکا، تارت موکا، آموزش تارت موکا، مواد لازم تارت موکا تعداد بازديد: 809 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز