Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 10 فروردین 1403 - 03:55

14
آذر
تارت گلابی و هل

تارت گلابی و هل

فر را با دمای 220 درجه سانتیگراد گرم كنید. كره را در تابه نچسبی به قطر 20 و ارتفاع7سانتیمتر بریزید، شكر و دانه ‌هل را به آن بیفزائید و روی اجاق بگذارید.

اعظم گلزارمنش

 

 

مواد لازم برای 4 نفر

كره آبكرده                               50 گرم

پودر شكر                               50 گرم

دانه هل سبز(خردكرده)           10 عدد

گلابی                                  4-5 عدد

خمیر هزارلا                         225  گرم

 

روش تهیه

فر را با دمای 220 درجه سانتیگراد گرم كنید. كره را در تابه نچسبی به قطر 20 و ارتفاع7سانتیمتر بریزید، شكر و دانه ‌هل را به آن بیفزائید و روی اجاق بگذارید. آن‌گاه پوست و هسته گلابی‌ها را بگیرید و از وسط نصف كنید. آن‌گاه گلابی‌ها را از سمت خارجی‌اش در تابه بچینید و صبر كنید تا شكر حل شود.

همین كه شكر كارامل شد، تابه را از روی حرارت بردارید. خمیر را با وردنه و قدری بزرگتر از قطر تابه باز كنید. سپس رویش را با چنگال سوراخ سوراخ كنید و روی تابه پهن كنید.

اطراف خمیر را در تابه فرو ببرید و به مدت تقریبی 25دقیقه یا تا زمانی كه تارت بپزد و طلائی رنگ شود، در فر بگذارید. اكنون تارت را به مدت 2- 3 دقیقه، نگه دارید و بعد بشقابی را روی آن برگردانید و تارت را درون آن قرار دهید. می‌توانید این تارت را با خامه میل كنید.

یادآوری: آموزش خمیر هزارلا در صفحه كلاس شیرینی‌پزی نشریه شماره 54 آشپزباشی بیان شده است. همچنین می‌توانید خمیر هزارلا را از فروشگاه‌های لوازم قنادی خریداری كنید.

 

برچسب ها: تارت گلابی، تارت گلابی و هل، آموزش تارت گلابی با هل، مواد لازم تارت گلابی، تارت با هل، تهیه تارت گلابی، تارت با گلابی تعداد بازديد: 610 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز