Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403 - 12:22

2
شهریور
ليموناد آلبالو و نعناع

ليموناد آلبالو و نعناع

خوب است از میوه‌های تازه و خوشمزه این فصل برای درست کردن نوشیدنی‌های سالم استفاده کنیم و از آبمیوه‌های مصنوعی که پر از رنگ‌های شیمیایی و اسانس هستند دوری کنیم.

در روزهای گرم، نوشیدنی‌های خنک طرفدارهای بیشتری پیدا می‌کنند. اما گاهی تنها نمی‌توان با آب روزها را گذراند چرا که افت فشار و گرمازدگی در روزهای گرم‌ بیشتر هم هست. بنابراین خوب است از میوه‌های تازه و خوشمزه این فصل برای درست کردن نوشیدنی‌های سالم استفاده کنیم و از آبمیوه‌های مصنوعی که پر از رنگ‌های شیمیایی و اسانس هستند دوری کنیم. با توجه به اینکه در تابستان بیماری‌های گوارشی ناشی از خوردن نوشیدنی‌های ناسالم (نوشیدنی‌های باز و غیراستریلیزه) سبب ایجاد مشکلات زیادی می‌شود بنابراین با خوردن نوشیدنی‌های طبیعی و سالم مراقب سلامت‌مان باشیم.

 

مواد لازم ليموناد آلبالو و نعناع

آلبالو               2 فنجان

لیموترش         4عدد ( آب آن گرفته شود)

آب                 2 تا  3 فنجان (به دلخواه كم یا زیاد استفاده شود)

نكتار آلوورا       یك چهارم فنجان

نعناع              یك سوم فنجان

 

روش تهیه ليموناد آلبالو و نعناع

همه مواد را داخل بلندر بخوبی مخلوط نمایید وسپس با چند برگ نعناع تزیین نمایید.

 

برچسب ها: نوشیدنی ليموناد آلبالو و نعناع، ليموناد آلبالو و نعناع، لیموناد، نوشیدنی خنک، نوشیدنی طبیعی، آبمیوه طبیعی تعداد بازديد: 1015 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد طعم این نوشیدنی چیست؟

فیلم روز
تصویر روز