Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 9 فروردین 1403 - 21:52

6
مهر
رولت قارچ

رولت قارچ

سینی مخصوص مایكروویو به ابعاد 26×32 سانتیمتر را با كاغذ روغنی بپوشانید. آن‌گاه كره را در ظرف مناسبی بریزید و در دستگاه مایكروویو قرار دهید.

اعظم گلزارمنش

 

 

مواد لازم برای4 نفر

كره                                         30 گرم

پیاز ریز خردكرده                       1 عدد

فیله گوجه‌فرنگی ریزخردكرده     2 عدد

قارچ ورقه‌ای خردكرده               250 گرم

آب مرغ                                  60 میلی‌لیتر

ریحان خردكرده                       1 قاشق سوپخوری

پنیر چدار رنده‌كرده                  50 گرم

تخم‌مرغ                                6 عدد

نمك و فلفل                          به میزان لازم

برگ ریحان                           به میزان لازم

 روش تهیه رولت قارچ

سینی مخصوص مایكروویو به ابعاد 26×32 سانتیمتر را با كاغذ روغنی بپوشانید. آن‌گاه كره را در ظرف مناسبی بریزید و در دستگاه مایكروویو قرار دهید. سپس با قدرت 100 درصد یا 900 وات آن را آب كنید. اینك پیاز، گوجه‌فرنگی و قارچ را بیفزائید و به مدت 5 دقیقه با قدرت بالا در مایكروویو بپزید.

دراین میان دو بار آن را هم بزنید. حالا آب مرغ را به آن بیفزائید و 5 دقیقه دیگر در دستگاه قرار دهید. سپس ریحان و پنیر را اضافه كنید. حالا سفیده و زرده چهار عدد از تخم‌مرغ‌ها را جدا كنید و زرده‌های تخم‌مرغ را همراه با 2 عدد تخم‌مرغ باقیمانده، با همزن برقی بزنید و نمك و فلفل بزنید.

آن‌گاه سفیده‌های تخم‌مرغ را در كاسه دیگری بریزید و با همزن برقی بزنید تا سفید شود و فرم بگیرد. اكنون زرده‌ها‌ی تخم‌مرغ را به آرامی با سفیده‌های تخم‌مرغ مخلوط كنید و در سینی بریزید. رویش را با پالت صاف كنید به مدت 3-4 دقیقه، در دمای بالا در مایكروویو بپزید. اكنون رولت را با همان كاغذ رول كنید و یك ساعت در یخچال نگه دارید.

سپس رولت را باز كنید و كاغذ را از آن جدا سازید. حالا مخلوط فراهم‌كرده قارچ را روی رولت بریزید و آن را رول كنید. رولت قارچ را 15 دقیقه در یخچال نگه دارید و بعد به اندازه دلخواه ببرید و برای پذیرائی در دیس بچینید.

 

برچسب ها: رولت، آموزش رولت، روش تهیه رولت، مواد لازم رولت، تهیه رولت، رولت با قارچ، رولت قارچ تعداد بازديد: 781 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز