Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 31 فروردین 1403 - 13:54

15
مهر
بسته موضوعی 94: راهنمای جامع رفتار با فرزندان

بسته موضوعی 94: راهنمای جامع رفتار با فرزندان

این بسته از زندگی آنلاین به ارتباط بهتر پدر و مادر با فرزندان‌شان می‌پردازد و راهکارهایی را برای پاسخ به سوالات کودکان و همچنین پاسخگویی به سوالات نوجوانان در مورد بلوغ می‌آموزد.

یك در آغوش گرفتن ساده، كمی تشویق كردن، گاهی اوقات تحسین نمودن و حتی یك لبخند كوچك ولی از روی عشق و محبت باعث می‌شود تا فرزندتان احساس اعتماد به نفس و خوشبختی بیشتری كند.

بسیاری از والدین در جست‌وجوی راه حلی هستند که نشان دهند چطور می‌توان والدین خوبی بود؛ اگرچه هر خانواده‌ای منحصر به فرد است و نمی‌توان پاسخ یکسانی یافت.

رشد تربیتی کودک مهم‌ترین کار در هر جامعه‌ای است، زیرا کودکان، آینده ما هستند و والدین بیشترین تأثیر را در رشد آنان ایفا می‌کنند.

به هر جهت می‌دانیم که رشد تربیتی کودک کار دشواری است و اغلب والدین تلاش می‌کنند تا در این راه بهترین باشند.

در این بسته از زندگی آنلاین به نکاتی در خصوص ارتباط بهتر پدر و مادر با فرزندان‌شان پرداخته شده است.

 

چگونه بهترین پدر و مادر دنیا باشیم؟: این مقاله راهکارهای مفیدی را برای ارتباط با فرزندان به والدین می‌آموزد.

چگونه پدر و مادر خوبی باشیم؟: در این مقاله به یک سری اصول پیشنهادی جهت پدر و مادر خوب بودن اشاره شده است.

چه میزان از زمان خود را با فرزندتان سپری می‌کنید؟: برای گذراندن وقت با فرزندتان، برنامه‌ریزی کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر به این مطلب توجه نمایید.

والدین هلیکوپتری: در این مقاله به چندین مورد مهم اشاره می‌کنیم که به شما در داشتن کنترل بیشتر و بهتر بر روی فرزندانتان کمک می‌کنند.

مادری تمام وقت باشید: زمانی که مادری تمام‌وقت هستید، بیشترین فرصت را در اختیار دارید که برای همه نقاط عطف مهم زندگی فرزندان‌تان حضور داشته باشید. این مقاله را بخوانید.

تغذیه با عشق مادر و محبت پدر: بهتر است هم پدر و هم مادر، ‌نقش مختص خود را در ابراز عشق به فرزند بازی كنند. این مطلب را ملاحظه نمایید.

پرسیدن سه سوال اصلی را به فرزندان‌مان یاد بدهیم: برای آنكه بتوانیم روی مهمترین كارهایمان تمركز كنیم سه سؤال وجود دارد كه باید مرتباً از خود بپرسیم.

این سه سوال را هم خودمان به عنوان مادر یا پدر باید بلد باشیم و هم لازم است آن را به کودکان و نوجوانان‌مان هم یاد بدهیم:

چگونه به پرسش کودکان پاسخ دهیم؟: در این مقاله به بعضی از سوالاتی كه كودكان به طور معمول می‌پرسند و نحوه پاسخ به این سوالات اشاره شده است.

بلوغ و پاسخگویی به سوالات نوجوانان: بسیاری از کودکان و نوجوانان با نزدیک شدن به دوران بلوغ جنسی خود، سوالاتی برایشان پیش می‌آید و به دنبال پاسخ سوالات خود می‌روند. خواندن این مقاله را به والدین عزیز توصیه می‌کنیم.

طرز برخورد با پسران نوجوان: اینکه آزاد گذاشتن نوجوان باید تا چه حد باشد و مخصوصا در مورد نوجوانان پسر چه‌قدر باید محدودیت و سخت‌گیری در نظر بگیریم، جای بحث دارد. به این مطلب توجه نمایید.

روش‌های بهبود روابط پدر و پسر: در این مقاله چند نکته کلیدی مطرح شده است که می‌تواند به بهتر شدن روابط بین پدر و پسر کمک کند.

محکم کردن رابطه بین پدر و دختر: گاهی اوقات ارتباط برقرار کردن با دختران کمی سخت است. اگر صاحب دختری هستید و می‌ترسید که در آینده نتوانید با او ارتباطی محکم داشته باشید، این مطلب را بخوانید.

 

برچسب ها: تربیت فرزندان، رفتار با کودکان، ارتباط کودک با والدین، کودکان و والدین، ارتباط کودک با پدر، ارتباط کودک با مادر، ارتباط با فرزندان، پاسخ به سوالات کودکان، بلوغ نوجوانان، برخورد با پسران نوجوان تعداد بازديد: 1413 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این بسته چیست؟

فیلم روز
تصویر روز