Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 1 اردیبهشت 1403 - 06:02

27
مهر
راهکارهایی برای خرید لوازم التحریر

راهکارهایی برای خرید لوازم التحریر

اگر شما والدین گرامی برای خرید مدرسه نیاز به راهنمایی دارید، خواندن این مقاله به شما کمک می‌کند که لوازم التحریر و وسایل مورد نیاز دانش آموزان را تهیه کنید.

نیلوفر انصاری

 

۱. لیستی تهیه کرده و فرزند خود را در جریان آن قرار دهید

شما برای شروع می‌توانید از لوازم التحریر توصیه شده و یا مورد نیازی که معلم فرزندتان به آنها اشاره کرده، لیستی تهیه کنید.

در صورت در دسترس نبودن چنین لیستی می‌توانید با والدین کودکان بزرگتری که در مدرسه فرزندتان تحصیل می‌کنند صحبت کرده و در مورد لوازم مورد نیاز سال تحصیلی مد نظر اطلاع کسب کنید.

لیست مورد نظر را با فرزندتان مرور کنید، با انجام این کار شما به او مهارت برنامه ریزی کردن را می‌آموزید.

۲. خواسته‌ها را از نیاز‌ها جدا کنید

بسیاری از لوازم التحریر با گذر زمان تغییر چندانی نکرده و از مد نمی‌افتند. در این صورت فرزند شما به راحتی می‌تواند از تراش خواهر و یا برادر بزرگترش که دیگر مورد استفاده قرار نمی‌گیرد استفاده کند.

اما در این مورد به درستی و با ظرافت رفتار کنید. برای مثال به جای جر و بحث بر سر خرید کوله پشتی‌ای هدفن دار، می‌توانید برای هزینه لوازم التحریر خریداری شده سقف معینی را مشخص کنید.

این امر به فرزند شما مدیریت پول را آموزش می‌دهد و از طرفی او دیگر انتظار خرید وسیله ای که متناسب با بودجه شما نمی باشد را ندارد.

۳. از آنچه از گذشته دارید استفاده کنید

به لوازم التحریری که از سال گذشته باقی مانده رجوع کرده و از آن‌ها استفاده کنید (در صورتی که برای پیدا کردن لوازمالتحریر باقی مانده از سال گذشته دچار مشکل هستید و مکان آن‌ها را به یاد نمی‌آورید، ‌از امسال شروع کرده و برای نظم بیشتر تمام لوازم التحریر خریداری شده را در جای مشخصی قرار دهید.

۴. جینی خرید کنید

شما می‌دانید که در طول یک سال تحصیلی، فرزندتان به خودکار ، دفتر و مداد‌های زیادی نیاز دارد، بنا براین می‌توانید این لوازم را به صورت جینی خریداری کنید.

در صورتی که این مقدار زیاد می‌باشد می‌توانید از دوستان و یا افراد دیگری که به این لوازم نیاز دارند درخواست کنید در خرید آن‌ها با شما شریک شوند زیرا از این طریق همه شما سود کرده و از لحاظ اقتصادی به نفعتان می‌باشد.

۵. بازیافت کردن را به فرزند خود بیاموزید

با توجه به اینکه در سال‌های اخیر موضوع داغ طبیعت و حمایت از آن بسیار مهم طلقی می‌شود، شما به راحتی می‌توانید به فرزند خود بیاموزید که استفاده از لوازمی که همواره کار می‌کنند اما برای مدتی مورد استفاده قرار نگرفته‌اند بهتر از خرید لوازم جدید است.

در خانه سطلی مخصوص برای کاغذ‌هایی که تنها یک طرف آن‌ها استفاده شده است قرار داده و به فرزند خود بیاموزی برای مصارف دیگر (برای مثال چکنویس کردن) می‌تواند از طرف دیگر آن‌ها استفاده کند.

۶. به دنبال کیفیت باشید

همیشه لوازم التحریر گران انتظارات شما را برآورده نمی‌کنند. در چنین مواقعی شما باید تنها به دنبال کیفیت باشید.

خرید لوازم گران و پر زرق و برق و یا بسیار ارزان و بی کیفیت می‌توانند کار شما و فرزندتان را دو چندان کنند.

نگاهی به لیست خرید لوازم التحریر برای شروع یک سال تحصیلی دیگر

چگونه می‌توان بهترین لوازم التحریر مورد نیاز را فراهم کرد؟ شما می‌توانید قبل از شروع سال تحصیلی جدید به وسیله صحبت با معلمان فرزندتان از لوازم التحریری که او نیاز دارد آگاه شوید و یا تا شروع مدارس صبر کرده و اجازه دهید مدرسه اعلام کند دانش آموزان چه لوازمی نیاز دارند.

از این طریق کار شما نیز آسان‌تر می‌شود، زیرا در مواردی این احتمال وجود دارد که آموزگار فرزندتان مارک، اندازه و یا تعداد مشخصی از یک و سیله را مد نظر قرار داده  باشد. در صورت در دسترس نداشتن لیست و یا عدم آشنایی با لوازم التحریر مورد نیاز محصلان می‌توانید به لیست ما نگاهی بیندازید.

لوازم اساسی مورد نیاز

مداد

اتود

مدادرنگی

تراش (بهتر است در صورت امکان تراشی مخزن‌دار تهیه کنید)

پاکن

خودکار (به رنگ‌های آبی، مشکی، سبز و قرمز)

دفتر (‌دفتر‌های سیمی به منظور سهولت در استفاده می‌توانند گزینه‌ای مناسب باشند)

ورقه کلاسور

خط کش

لوازمی که به سازمان یافته بودن کار دانش آموز کمک می‌کنند

کلاسور

جامدادی

طلق‌های رنگی برای جدا کردن بخش‌های مختلف کلاسور

پوشه

تقویم و دفتر برنامه ریزی

لوازمی به منظور بهتر درس خواندن

ورقه‌های کوچک خط کشی شده و خط کشی نشده (این ورق‌ها برای ساختن فلاش کارت مناسب می‌باشند.

ماژیک ‌هایلات

ماشین حساب (قبل از خرید ماشین حساب می‌توانید با معلم ریاضی فرزند خود مشورت کنید. اغلب، معلمان والدین را به خرید ماشین حساب ساده‌ای که برای نیاز‌های دانش آموزان کافی می‌باشد توصیه می‌کند).

لوازم مورد نیاز برای کار‌های عملی

ورق نقاشی (سفید)

کاغذ رنگی

چسب مایع

چسب نواری

منگنه (در صورت امکان منگنه کوچک که حمل و استفاده از آن آسان است)

قیچی

ماژیک

لوازمی که می‌توانند در خانه مورد استفاده قرار گیرند

کاتریج جوهر

پرینتر

 

برچسب ها: خرید لوازم مدرسه، کودک و مدرسه، انتخاب لوازم التحریر، وسایل مورد نیاز مدرسه، وسایل مورد نیاز دانش آموزان، خرید لوازم التحریر، لیست خرید مدرسه تعداد بازديد: 699 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز