Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403 - 13:41

19
مهر
جعبه‌ای زیبا با پوشش برگ

جعبه‌ای زیبا با پوشش برگ

زمانی كه هدیه‌ای را برای عزیزی تهیه می‌كنید می‌توانید برای پوشش جعبه هدیه، از راهكارهای متفاوت بهره بگیرید. ابتدا محتویات جعبه را خالی كنید و درِ آن را باز بگذارید.

الهه نجات

 

 

وسایل لازم

جعبه كادوئی مورد نظر

برگ سبز در اندازه بزرگ نظیر برگ‌های آنتریوم

دو شاخه گل رز یا گل مورد علاقه

روبان مطابق با رنگ گل‌ها

چسب حرارتی

 روش آماده‌سازی

زمانی كه هدیه‌ای را برای عزیزی تهیه می‌كنید می‌توانید برای پوشش جعبه هدیه، از راهكارهای متفاوت بهره بگیرید. ابتدا محتویات جعبه را خالی كنید و درِ آن را باز بگذارید. آن‌گاه سطوح جعبه را  آغشته به چسب حرارتی كنید و برگ‌ها را به صورت لب به لب روی آن قرار دهید.

بدین معنی كه ابتدا كار را روی یك سطح انجام دهید. آن‌گاه قسمت بعد را شروع كنید. نحوه چسباندن برگ بر روی درِ جعبه باید به گونه‌ای باشد كه مانع بسته شدن درِ جعبه نشود. در پایان، روی سطح اصلی جعبه را، با دو شاخه گل زیبا تزئین كنید و با قرار دادن یك پاپیون شكیل و مناسب بر روی گل‌ها، كار را تمام كنید. حالا هدیه خود را داخل جعبه قرار دهید و درِ آن را ببندید.

 

برچسب ها: آموزش جعبه، تهیه جعبه، روش تهیه جعبه با گل، تزئین جعبه با گل، آماده سازی جعبه، جعبه تعداد بازديد: 668 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز