Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 7 اردیبهشت 1403 - 03:51

جواهرات جادویی

جواهرات جادویی

 به طور معمول هنرمندان استعداد‌های ذاتی خود را از همان دوران کودکی یا نوجوانی کشف می‌کنند. اما یک هنرمند اهل لیتوانی بعد از گذشت چندین دهه از زندگیش تازه به استعداد خود مبنی بر خلق آثاری خلاقانه و جواهر مانند پی برده است؛ آثاری که نتیجه سال‌ها سفر به نقاط مختلف دنیا و کسب تجربه و هنرآموزی در وادی تولید جواهرات جادویی دستساز با الهام از طبیعت برای او رقم خورده است.
او می‌گوید: سفر خلاقانه من، حدود ۲ سال پیش آغاز شد، هنگامی که دریافتم نیاز به انجام کاری متفاوت در زندگی‌ام دارم. همواره در طول زندگی‌ام، از جادو و دنیای رمز و رازها لذت برده‌ام. برای همین تصمیم گرفتم تا به آنها در قالب این زیورآلات زیبا، جان دهم؛ داستان کار من از زمانی جالب‌تر شد که تعدادی از کارهایم را در فضای مجازی به اشتراک گذاشتم و بعد از آن و با توجه به استقبال چشمگیری که از آنها شد، مجبور شدم از کار اصلی و ثابت خودم استعفا داده و بصورت تمام وقت به درست کردن این زیورآلات رویایی و جادویی بپردازم.

برچسب ها: گوشواره، زیورآلات، هنرمند، جواهرات، زیورآلات طبیعی، گردنبند، دستبند، انگشتر تعداد بازديد: 3587 تعداد نظرات: 0

ارسال نظر

 


فیلم روز
تصویر روز