Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 9 فروردین 1403 - 19:28

23
اردیبهشت
آموزش اصول همسرگزینی در نمایشگاه کتاب

آموزش اصول همسرگزینی در نمایشگاه کتاب

این کتاب که جلد نخست از مجموعه راهنمای جامع ازدواج و زندگی زناشویی موفق است به آموزش مهارت های همسرگزینی موفق می پردازد. مخاطبان این کتاب افراد در شرف ازدواج که در انتخاب همسر مشکل دارند، هستند.

تهران- ایرنا- کتاب اصول همسرگزینی و ازدواج موفق در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عرضه شده است.

نویسنده این کتاب روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا افزود: این کتاب که جلد نخست از مجموعه راهنمای جامع ازدواج و زندگی زناشویی موفق است به آموزش مهارت های همسرگزینی موفق می پردازد.

علی شیخ الاسلامی اظهار داشت: مخاطبان این کتاب افراد در شرف ازدواج که در انتخاب همسر مشکل دارند، هستند.

وی خاطرنشان کرد: این افراد با مطالعه این کتاب با ملاک ها و حوزه های درست شناخت قبل از ازدواج آشنا می شوند و این مساله کمک می کند آنها بتوانند گزینه مناسب خود را بیابند و ازدواج موفقی را تجربه کنند.

این نویسنده با بیان این که کتاب یاد شده در غرفه انتشارات آوای نور به قیمت 60 هزار ریال عرضه می شود، ادامه داد: قطع این کتاب جیبی و صد صفحه است.

به گفته شیخ الاسلامی تا پایان اردیبهشت ماه این کتاب با قیمت 40 هزار ریال درب منازل تحویل می شود.

فاکتورهای شخصیتی، راه های شناخت در ازدواج، دیدگاه اسلام در باب ازدواج و برخی توصیه ها برای کسب شناخت بیشتر و بهتر همسرگزینی از جمله فهرست مطالب کتاب اصول همسرگزینی و ازدواج موفق است.

شیخ الاسلامی همچنین گفت: علاقه مندان برای خرید این کتاب علاوه بر حضور در نمایشگاه می توانند به موسسه خانواده سلامت بنیان مراجعه کنند.

بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «فردا برای برای خواندن دیر است...» از 15 تا 25 اردیبهشت در مجموعه جدید نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار شده است.

مجموعه شهر آفتاب در اتوبان خلیج فارس، روبه روی حرم مطهر امام خمینی (ره) قرار دارد.

 

 

منبع: ایرنا

 

برچسب ها: ازدواج، ازدواج موفق، کتاب و کتابخوانی، شناخت همسر، کتاب، نمایشگاه کتاب، زوج های موفق، اصول همسر گزینی، راهنمای انتخاب همسر تعداد بازديد: 576 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز