Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 - 21:59

18
فروردین
شخصیت‌های دیزنی و پیش‌بینی مد سال

شخصیت‌های دیزنی و پیش‌بینی مد سال

آستین‌های بزرگ یکی از اصلی‌ترین بخش‌های روند مد فصل بهار و حتی در ران وی پاییز-زمستان هستند. اما این آستین‌ها برای مد دیزنی جدید نیستند، ما می‌توانیم چند شاهزاده خانم را نام ببریم که اولین افراد استفاده کننده از این آستین‌ها بودند.

بهار از راه رسیده و زمان آن است که روند جدید مد معرفی شود. اگر نمی‌دانید در فصل بهار امسال باید چه چیزی بپوشید، از بعضی از شخصیت‌های محبوب دیزنی الگو بگیرید! عجیب است که ببینیم چگونه لباس بسیاری از شخصیت‌های دیزنی مشابه برخی از برترین روندهای بهار 2016 است. در ادامه نگاهی داریم به این تشابهات که به وضوح روند فصل را پیش‌بینی می‌کند.

آستین‌های بزرگ

جی. دبلیو. اندرسون/ سلین: آستین‌های بزرگ و اغراق‌آمیز یکی از اصلی‌ترین بخش‌های روند مد فصل بهار و حتی در ران وی پاییز-زمستان هستند. اما این آستین‌ها برای مد دیزنی جدید نیستند، ما می‌توانیم چند شاهزاده خانم را نام ببریم که اولین افراد استفاده کننده از این آستین‌ها بودند.

جزییات ویکتوریایی

الکساندر مک کوئین: یقه‌های ایستاده و بلند، جزئیات ناصاف و درهم تنیده و دامن‌های پرچین و شلوغ همگی جزئیات ویکتوریایی هستند که در چندین شخصیت دیزنی دیده می‌شود.

لباس راه‌راه

دولچه و گابانا: در مجموعه‌های اخیر لباس‌هایی از سر تا پا راه راه دیده می‌شود که طرفداران زیادی پیدا کرده است. اما بعضی از شخصیت‌های دیزنی در طول سالها به این روند لباس پوشیده‌اند.

لباس خواب در طول روز

داکون: شخصیت‌هایی که در سراسر سفر خود لباس خواب می‌پوشند مورد علاقه ما هستند. به نظر می‌رسد در این فصل شاهد لباس‌هایی مانند لباس خواب درخارج از خانه خواهیم بود.

کفش نوک تیز

سلین: در فصل بهار تیز بودن نوک کفش در انواع کفش‌های تخت، بوت و صندل‌ها دیده می‌شود، اما این روند برای بسیاری از شخصیت‌های دیزنی چیز جدیدی نیست.

 

 

منبع: شروع آنلاین

 

 

برچسب ها: مد لباس، مد فصل بهار، شخصیت های دیزنی، مد سال، آستین های بزرگ، لباس راه‌راه، کفش نوک تیز تعداد بازديد: 740 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز