Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 8 اردیبهشت 1403 - 08:25

25
اسفند
توصیه های جشن چهارشنبه آخر سال

توصیه های جشن چهارشنبه آخر سال

مهرزاد حمیدی با اشاره به توصیه های لازم برای چهارشنبه آخر سال اظهار کرد: همه سال قبل از فرا رسیدن چهارشنبه آخر سال دستور العمل آن را تنظیم نموده و به عنوان یک برنامه پایدار برای همه مدارس ارسال می شود.

به گزارش روز دوشنبه گروه فرهنگی ایرنا، مهرزاد حمیدی با اشاره به اینکه توصیه های لازم برای چهارشنبه آخر سال طی دستور العملی به همه مدارس ارسال شده است، اظهار کرد: همه سال قبل از فرارسیدن چهارشنبه آخر سال دستور العمل آن را تنظیم و دستورالعمل به عنوان یک برنامه پایدار برای همه مدارس ارسال می شود.

وی افزود: علاوه بر آن وقتی به ایام آخر سال نزدیک می شویم این دستورالعمل در داخل سایت وزارت آموزش و پرورش قرارداده شده و همه توصیه های لازم به مسئولان مدارس و اولیاء آنها در مورد مراسم چهارشنبه آخر سال ارائه می شود.

حمیدی ضمن هشدار به اولیا و دانش آموزان، افزود: چهارشنبه آخر سال یک مراسم فرهنگی و تاریخی مختص به ایرانیان می باشد اما با بهره گیری از محصولات و مواد محترقه ای که در کشورهای مختلف تولید می شود، بدعتی در ماهیت آن مراسم به وجود آورده و تغییراتی ایجاد کرده است.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش گفت: استفاده از وسایل محترقه ایمنی افراد را به خطر می اندازد و از مدیران مدارس درخواست می شود تذکرات لازم در این خصوص را به موقع به دانش آموزان ابلاغ کنند.

وی افزود: دستگاه های عمومی کشور از جمله آتش نشانی، نیروی انتظامی و رسانه ملی نیز در این رابطه هشدارهای لازم در این خصوص را به مردم و به ویژه دانش آموزان طی این ایام ارائه می دهند.

به گزارش روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، حمیدی خود مراقبتی را مهمترین توصیه به دانش آموزان برشمرد و اظهارکرد: والدین نیز بر رفتار فرزندان خود بویژه در این ایام نظارت داشته تا دست به کارهای پرخطر نزنند و زمینه تلخ شدن ایام عید را برای خانواده فراهم نکنند.

 

 

منبع: ایرنا

 

برچسب ها: عید نوروز، آئین نوروز، توصیه های چهارشنبه سوری، دستور العمل چهارشنبه سوری، مراسم چهارشنبه آخر سال، آئین چهارشنبه آخر سال، مواد محترقه تعداد بازديد: 596 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز