Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 8 اردیبهشت 1403 - 07:00

26
دی
جعفری و یک دنیا خاصیت

جعفری و یک دنیا خاصیت

جعفری حاوی مقادیر فراوانی از پلی فنول ها و فلاوونوئیدها می باشد که از سلول ها در برابر اکسیاسیون و پیشرفت سرطان هایی مانند پروستات، ریه و روده بزرگ محافظت می کند.این گیاه طعم تقریبا تند و ارزش غذایی زیادی دارد.

جعفری حاوی مقادیر فراوانی از پلی فنول ها و فلاوونوئیدها می باشد که از سلول ها در برابر اکسیاسیون و پیشرفت سرطان هایی مانند پروستات، ریه و روده بزرگ محافظت می کند.این گیاه طعم تقریبا تند و ارزش غذایی زیادی دارد. جعفری سرشار از فولات، ریزمغذی هایی انن کلسیم و آهن، روغن فرار (اسانس گیاهی) و ویتامین C و K می باشد و خیلی آسان کشت می شود. 

جعفری همانند مریم گلی، پونه کوهی، زردچوبه و زنجبیل در گروه سبزیجات درمانی قرار دارد. 

خواص درمانی جعفری

جعفری دارای خواص ضدالتهاب، آنتی اکسیدانی، ضدسرطان، افزایش دهنده قدرت ایمنی، شل کننده عضلات و محرک، پاک کننده و مرطوب کننده است. 

گیاه معجزه آسا 

این گیاه می تواند در درمان طبیعی دردهای قاعدگی، گرفتگی عضلات و نیز پیشگیری از بی نظمی های مربوط به تغییرات هورمونی در سیکل های این دوران مفید واقع گردد. از جعفری در درمان عفونت گوش و شب کوری نیز استفاده می کنند. خوردن جعفری بهترین درمان گیاهی برای از بین بردن بوی بد دهان است. 

ضد سرطان

جعفری حاوی مقادیر فراوانی از پلی فنول ها و فلاوونوئیدها می باشد که از سلول ها در برابر اکسیاسیون و پیشرفت سرطان هایی مانند پروستات، ریه و روده بزرگ محافظت می کند. 

حفاظت از قلب 

جعفری خام یک تصفیه کننده حون طبیعی است که می تواند سموم و رسوب کلسترول در داخل رگ ها را حل کرده و ازما در مقابل بیماری های بسیار جدی قلبی و عروقی محافظت نماید. جعفری همچنین موجب تقویت و افزایش قابلیت ارتجاعی و رگ های خونی می شود. 

سرشار از ویتامینK

جعفری سرشار از ویتامین K است که نفش مهمی در هضم کلسیم دارد و در نتیجه سبب سلامت استخوان ها، بهداشت دهان و دندان و بهبود عملکرد سیستم عصبی می شود.

 

 

عصر ايران

 

برچسب ها: فواید جعفری، خواص درمانی جعفری، ویتامین های جعفری، ارزش غذایی جعفری، جعفری تعداد بازديد: 746 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز