Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 - 15:16

21
مهر
انتخاب بیمار در روش جراحی کاشت حلزون موثر است

انتخاب بیمار در روش جراحی کاشت حلزون موثر است

یک فوق تخصص جراحی گوش با بیان این مطلب که جراحی کاشت حلزون اصول استانداردی دارد که همه جراحان بایستی آن را رعایت کنند، عنوان...

یک فوق تخصص جراحی گوش با بیان این مطلب که جراحی کاشت حلزون اصول استانداردی دارد که همه جراحان بایستی آن را رعایت کنند، عنوان کرد: نوآوری جراحان مربوط به تکنیک‌هایی است که در انتخاب بیمار، نوع جراحی و مراقبت‌های بعد از آن به کار می‌بندند تا جراحی کاشت حلزونی به شکل موفقیت آمیز انجام و عوارض آن محدود شود.

 

دکتر محمد اجل لوئیان در گفت وگو با خبرنگار ایسنا منطقه دانشگاه علوم پزشکی تهران، با اشاره به اینکه جراحی کاشت حلزون اصول استانداردی دارد که همه جراحان بایستی آن را رعایت کنند، افزود: نوآوری جراحان مربوط به تکنیک‌هایی است که در انتخاب بیمار، نوع جراحی و مراقبت‌های بعد از آن به کار می‌بندند تا جراحی کاشت حلزونی به شکل موفقیت آمیز انجام و عوارض آن محدود شود.

 

وی ادامه داد: تکنیک‌های کاشت حلزون به کار رفته در مرکز کاشت حلزون بقیه الله طی سال های گذشته به کار رفته و مرتبا روزآمد شده‌اند تا عوارض کاشت حلزونی مثل عفونت، فلج عصب صورت، باز شدن زخم به حداقل رسیده است.

 

این عضو هیات علمی بقیه الله اظهار داشت: مزیت روش‌های به کار رفته شامل کوچک شدن‌های خط عمل، عوارض کمتر جراحی و بهبودی سریع است.

 

این فوق تخصص جراحی گوش اظهار کرد: روش جراحی کاشت حلزونی اصول اساسی خود را دارد ولی برای هر نوع کاشت حلزونی تکنیک‌های خاصی به کار می رود مثلا برای کاشت ساقه مغزی روش طراحی و روش انجام آن متفاوت است.

تعداد بازديد: 790 تعداد نظرات: 0

ارسال نظر

فیلم روز
تصویر روز