Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
سه شنبه 4 اردیبهشت 1403 - 17:36

14
بهمن
درمان بیماری در زمستان بدون رفتن به دکتر

درمان بیماری در زمستان بدون رفتن به دکتر

گیاهانی نظیر نعنا، آویشن، بابونه و مریم گلی به راحتی در خانه رشد می‌كنند و ضمن اشاعه بوی مطبوع كه برای تقویت سیستم دفاعی بدن موثر است.

چگونه می‌توان گلودرد یا سردرد را به جای رفتن به دكتر و تحت درمان قرار گرفتن در خانه به راحتی درمان كرد؟ در این باره محققان، پرورش گیاه و سبزی‌كاری در خانه و آپارتمان را در درمان بیماری‌های شایع فصل زمستان بسیار موثر می‌دانند. 

به گزارش سرویس «سلامت» ایسنا، به نقل از پایگاه خبری یو اس ای تودی، آمی ژنرو از پژوهشگران كشاورزی معتقد است بعضی از گیاهان در خانه به خوبی رشد می‌كنند.  

وی در ادامه تصریح كرد: گیاهانی نظیر نعنا، آویشن، بابونه و مریم گلی به راحتی در خانه رشد می‌كنند و ضمن اشاعه بوی مطبوع كه برای تقویت سیستم دفاعی بدن موثر است و نیز ضدعفونی كردن فضای داخل خانه به صورت طبیعی، فرد می‌تواند با استفاده از آنها در غذاها و نوشیدنی‌ها در فصل زمستان خود را از ابتلا به بیماری تا حدود زیادی بیمه كند.  

وی در ادامه درباره مزایای مصرف این گیاهان، افزود: نعنا، آویشن، بابونه و گیاه مریم گلی به هضم غذا كمك كرده و ارزش پزشكی فراوانی دارند.

 

 

خبر گزاری ايسنا

 

برچسب ها: درمان خانگی، درمان خانگی سردرد، درمان خانگی گلودرد، درمان بیماری‌های شایع فصل زمستان، بیماری های شایع فصل زمستان تعداد بازديد: 555 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز