Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 9 فروردین 1403 - 18:21

5
اسفند
لاغر شدن با خوردن تخم‌مرغ

لاغر شدن با خوردن تخم‌مرغ

مدت‌ها قبل مردم از خوردن تخم‌مرغ برای ابتلا به فشار خون بالا و کلسترول دوری می‌کردند اما در حال حاضر، متخصصان در دانشگاه سوری دریافته‌اند خوردن تخم‌مرغ برای صبحانه می‌تواند به کاهش کالری در ناهار و شام کمک کند.

مطالعات جدید حاکی ازآن است که برای کم کردن وزن می‌توانید در وعده صبحانه تخم‌مرغ بخورید.

به گزارش ایسنا، مدت‌ها قبل مردم از خوردن تخم‌مرغ برای ابتلا به فشار خون بالا و کلسترول دوری می‌کردند اما در حال حاضر، متخصصان در دانشگاه سوری دریافته‌اند خوردن تخم‌مرغ برای صبحانه می‌تواند به کاهش کالری در ناهار و شام کمک کند.

متخصصان اظهار کردند: تخم‌مرغ یک وعده کامل در مقایسه با سایر غذاهای رایج در وعده صبحانه است و برای افرادی که می‌خواهند از خوردن تنقلات دوری کنند بسیار مفید است.

پروفسور بروس گریفین افزود: خوردن تخم‌مرغ در صبحانه می‌تواند برای طولانی مدت احساس سیری به فرد بدهد که این امر کمک به کاهش وزن است.ژ

در این مطالعه سه صبحانه معمولی را با همان سطح از کالری مورد آزمایش قرار دادند که شامل تخم‌مرغ و نان تست، ذرت بوداده با شیر و نان برشته و نوعی نان و آب پرتقال بود.

متخصصان دریافتند افرادی که در وعده صبحانه تخم‌مرغ خورده بودند میل کمتری برای خوردن در وعده‌های دیگر غذایی داشتند.

بنا به گزارش دیلی اکسپرس مصرف تخم‌مرغ در وعده صبحانه منجر به کاهش مصرف انرژی در وعده‌های غذایی ناهار و شام شده است.

 

 

همشهری آنلاین

 

برچسب ها: ارزش غذایی تخم مرغ، فواید تخم مرغ، صبحانه، تخم مرغ و چاقی، لاغر شدن با تخم مرغ تعداد بازديد: 653 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز