Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 7 اردیبهشت 1403 - 18:19

29
دی
لاغری با خوردن غذا

لاغری با خوردن غذا

برخی از متخصصان معتقدند نوشیدن یک لیوان آب که در آن سه قاشق غذا خوری سرکه سیب حل شده باشد همراه با وعده غذایی برای هضم بهتر مواد غذایی و پیشگیری از اضافه وزن بسیار موثر است.

یک کارشناس ارشد تغذیه عنوان کرد: یکی از مفید‌ترین شیوه‌های کنترل اشتها و کاهش وزن، افزایش تعداد وعده‌های غذایی از 3 تا 5 وعده و مصرف مواد غذایی کم کالری و سرشار از فیبر و سبزی است. 

به گزارش باشگاه خبرنگاران، سبحان ابراهیمی در ادامه مطلب خود افزود: همچنین پرهیز از مصرف قند، شکر، آرد سفید فرآوری شده و همین طور کاهش مصرف نمک، قهوه و چای  در رژیم غذایی روزانه تاثیر زیادی در کنترل وزن و کاهش آن دارد.

ابراهیمی تصریح کرد: برخی از متخصصان معتقدند نوشیدن یک لیوان آب که در آن سه قاشق غذا خوری سرکه سیب حل شده باشد همراه با وعده غذایی برای هضم بهتر مواد غذایی و پیشگیری از اضافه وزن بسیار موثر است.

وی ادامه داد: مصرف این نوشیدنی در وعده‌های ناهار و شام و به صورت روزانه موثر است. 

وی خاطر نشان کرد: نوشیدن یک لیوان لیمو‌ترش با آب پرتقال، صبح ناشتا تاثیر زیادی در افزایش متابولیسم بدن و تسریع روند لاغری دارد.

 

 

همشهری آنلاين

برچسب ها: کاهش وزن، اضافه وزن، تغذیه مناسب، شیوه‌های کنترل اشتها، افزایش تعداد وعده‌های غذایی تعداد بازديد: 741 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز