Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 1 اردیبهشت 1403 - 10:31

11
اسفند
درمان سردرد و گرفتگی گردن با قطره هایپران

درمان سردرد و گرفتگی گردن با قطره هایپران

قطره هایپیران برای مشکلات عصبی و از جمله انواع سرد رد های عاد ی عصبی و یا میگرنی مؤثر است. همچنین برای بی‌خوابی، بد خوابی، رخوت و سستی، ترس، د لهره، تشویش و رفع عوارض افسرد گی بسیار مناسب می‌باشد .

د کتر محمد حسین صالحی سورمقی - متخصص فارماکوگنوزی

 

 سوال : سلام ایام به کام و روزگار خوش. خانمی هستم 38 ساله که از 5 ماه پیش به سرد رد های وحشتناک با گرفتگی گرد ن د چار شد م. د کترها اول سینوزیت تشخیص د اد ند ، اما بعد  از مصرف 2 ماه آنتی‌بیوتیک خوب نشد م. نزد  متخصص مغز و اعصاب رفتم. ام‌آر‌ای و نوار مغزم سالم بود . تشخیص، سرد رد های عصبی تنش بود . قرص نورتریپتیلین 10 هر شب به مد ت سه ماه استفاد ه کرد م. بهتر شد م، اما به مرور قطع کرد م. الان احساس گرفتگی شد ید  مثل یک نوار د ر کف و د ر سر حتی د ر گوش‌ها د ارم. می‌خواستم بد انم آیا قطره هایپیران برای من مؤثر هست و برای بارد اری مشکلی ند ارد ؟ ممنون از شما.

 

  جواب : قبل از هر چیز باید  بد انید  که د ر زمان حاملگی باید  با احتیاط و نظر پزشک د اروها (چه گیاهی و یا شیمیایی) را مصرف نمود . قطره هایپیران برای مشکلات عصبی و از جمله انواع سرد رد های عاد ی عصبی و یا میگرنی مؤثر است. همچنین برای بی‌خوابی، بد خوابی، رخوت و سستی، ترس، د لهره، تشویش و رفع عوارض افسرد گی بسیار مناسب می‌باشد .

قطره هایپیران د ارای عوارض جانبی نمی‌باشد  و د ر مورد  حاملگی اصولاً محد ود یتی برای آن ذکر نشد ه و د ر موارد ی توسط پزشکان د ر زمان حاملگی تجویز می‌شود . شما می‌توانید  با پزشک خود  مشورت کرد ه و از آن استفاد ه کنید .

برچسب ها: سردرد، سینوزیت، گرفتگی گردن، قطره هایپران تعداد بازديد: 406 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز