Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 - 23:57

1
بهمن
درمان سردرد با قطره هایپران

درمان سردرد با قطره هایپران

هایپیران چاق‌کننده نیست و ارتباطی به آن ندارد. داروی ایده‌آلی برای مشکلات افسردگی و رفع علائم آن از جمله بی‌خوابی، بد‌خوابی، رخوت و سستی، ترس، دلهره، تشویش و افکار بیهوده گذشته و آینده که انسان را درگیر می‌کند.

د کتر محمد حسین صالحی سورمقی : متخصص فارماکوگنوزی

 

 سوال : سلام. خسته نباشید. من مدت زیادی است که از سردردهای شدیدی رنج می‌برم. داروهای شیمیایی زیادی مصرف کرده‌ام، اما تأثیر نداشته‌اند. چند روز است که از قطره هایپیران استفاده می‌کنم. نفخ معده، ضعف و گرسنگی زیاد دارم‌. من به‌خاطر پر‌اشتهایی عصبی، فلوکسیتین مصرف می‌کنم. الان معده‌ام ورم کرده است و دوست ندارم چاق بشوم. آیا ممکن است با مصرف این دارو چاق بشوم؟ با نفخ و ورم معده چه‌کار کنم؟ البته دپاکین ۵۰۰، فلوکسیتین ۲۰۰، پروپرانول ۴۰ و کلونازپام هم مصرف می‌کنم.

 

 

جواب : هایپیران چاق‌کننده نیست و ارتباطی به آن ندارد. داروی ایده‌آلی برای مشکلات افسردگی و رفع علائم آن از جمله بی‌خوابی، بد‌خوابی، رخوت و سستی، ترس، دلهره، تشویش و افکار بیهوده گذشته و آینده که انسان را درگیر می‌کند و حالات وسواس فکری، زود عصبانی شدن و انواع سردردهای میگرنی و غیر میگرنی است.

برای رفع نفخ، درد و اسپاسم هم بهترین و قوی‌ترین داروی گیاهی که از داروهای شیمیایی هم موثر‌تر است، قطره گیاهی کارمینت می‌باشد که در داروخانه‌ها بدون نسخه ارائه می‌شود. مصرف آن برای افراد بالغ پنجاه قطره در نصف استکان آب یا آبمیوه است. می‌توان چندین نوبت در روز استفاده کرد. همچنین می‌توان سالیان دراز و به طور دائم از آن استفاده نمود. با هیچ دارو و غذایی تداخل نداشته و در هر شرایط سنی و جنسی و حتی نوزادان قابل استفاده است، چون از سه گیاه کاملاً خوراکی فرموله شده می‌باشد.

برچسب ها: افسردگی، سردرد، قطره هایپران تعداد بازديد: 1459 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز