Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 1 اردیبهشت 1403 - 14:33

13
مهر
قطره هایپران

قطره هایپران

من دو سالی هست که دارو مصرف می‌کنم. الان ۱ سال است که شبی ۲ عدد اس‌سیتالوپرام مصرف می‌کنم و اخیراً کلردیازپوکساید را هم شروع کرده‌ام. روانپزشک وسواس فکری را تشخیص دادند. افکار زیاد و آزار‌دهنده‌ای به ذهنم می‌آید

دکتر محمدحسین صالحی سورمقی - متخصص گیاهان دارویی و گیاه درمانی

 

 سوال : من دو سالی هست که دارو مصرف می‌کنم. الان ۱ سال است که شبی ۲ عدد اس‌سیتالوپرام مصرف می‌کنم و اخیراً کلردیازپوکساید را هم شروع کرده‌ام. روانپزشک وسواس فکری را تشخیص دادند. افکار زیاد و آزار‌دهنده‌ای به ذهنم می‌آید، افسردگی و گوشه‌نشینی دارم، حافظه، ذهن و هوشم خیلی ضعیف شده و تمرکز ندارم. آیا با مصرف این قطره این مشکلات برطرف می‌شود؟ آیا اگر آن را مصرف کنم، با این قرص‌ها تداخل ایجاد نمی‌کند؟ ممنونم.

 

پاسخ :  با توجه به اینکه اثر اصلی قطره هایپیران اثر آنتی‌دپرسیون آن است و این اثر آن قوی و ایده‌آل است، باید برای شما تأثیر خوبی داشته باشد. با داروهای مصرفی شما تداخل ندارد و باید برای حصول نتیجه رضایت‌بخش چند نکته را در نظر داشته باشید. دارو دیر اثر بوده و ممکن است در روزهای اول و حتی تا دو سه هفته کم‌اثر یا بی‌اثر باشد که باید به مصرف ادامه دهید.

هایپیران را تا سه ماه بعد از نتایج دلخواه ادامه دهید تا مشکلات شما دوباره برگشت نکند. میزان مصرف برای شما دو نوبت در روز و هر نوبت سی قطره در نصف استکان آب یا آبمیوه و بهتر است صبح و شب باشد.

برچسب ها: وسواس فکری، دکتر محمدحسین صالحی سورمقی، قطره هایپران، کلردیازپوکساید تعداد بازديد: 527 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز