Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 31 فروردین 1403 - 21:48

7
شهریور
نقش ویتامین دی در باروری

نقش ویتامین دی در باروری

غفاری با بیان اینکه ۱۰ سخنران خارجی از کشور‌های آمریکا، استرالیا و اروپا در این سمینار خواهیم داشت، گفت: ۵۰ سخنران مدعو نیز در این سمینار سه روزه سخنرانی خواهند کرد.

  در بیستمین کنگره بین المللی پزشکی تولیدمثل رویان، موضوع حفظ باروری در کودکان و افراد نابالغ و ناباروری و سلامت جنسی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

دکتر فیروزه غفاری امروز در نشست خبری کنگره و جشنواره بین المللی رویان گفت: از ۵۰۳ طرح ارسالی به دبیرخانه جشنواره رویان، ۲۹۲ مقاله مربوط به پزشکی تولیدمثل بوده است.

وی افزود: از این مقالات برگزیده ۴۵ مقاله به صورت سخنرانی و ۱۴۲ مقاله به صورت پوستر پذیرفته شده اند که در این سمینار سه روزه مطالب ارائه می‌شوند.

 غفاری با بیان اینکه ۱۰ سخنران خارجی از کشور‌های آمریکا، استرالیا و اروپا در این سمینار خواهیم داشت، گفت: ۵۰ سخنران مدعو نیز در این سمینار سه روزه سخنرانی خواهند کرد.

وی با اشاره به اهمیت حفظ باروری در کودکان و افراد نابالغ افزود: با توجه به بهبود چشمگیر روش‌های درمان بیماری‌های بدخیم در کودکان با افزایش کارآیی روش‌های شیمی درمانی، میزان بهبود و بقای این بیماران افزایش یافته، ولی گاهی درمان بدخیمی غدد مسئول تولید مثل، کودکان را با مشکل مواجه می‌کند.

دبیر علمی بیستمین کنگره بین المللی پزشکی تولید مثل رویان افزود: به دلیل اهمیت حفظ باروری در کودکان در سنین بزرگسالی درصدد آمدیم یکی از نشست‌های تخصصی کنگره پزشکی تولیدمثل را به موضوع حفظ باروری در کودکان و افراد نابالغ اختصاص دهیم.

وی تأکید کرد: در این نشست تخصصی اساتیدی از کشور دانمارک، این موضوع را مورد بررسی قرار می‌دهند.

غفاری با اشاره به موضوع نشست گفت: همچنین تأثیر دارو‌های شیمی درمانی با روش‌های درمان بدخیمی بر دستگاه تولیدمثل کودکان، مسائل اخلاقی و قانونی در حوزه حفظ باروری در کودکان، از موارد علمی مطرح شده در این نشست به شمار می‌رود.

وی با اشاره به دیگر موضوع مهمی که در بیستمین کنگره بین المللی پزشکی تولید مثل رویان مطرح می‌شود، گفت: از دیگر مواردی که معمولا فراموش شده، بررسی زوج نابارور و توجه به سلامت جنسی است، از این رو درصدد آمدیم که یک بخشی از این کنگره را به ناباروری و سلامت جنسی اختصاص دهیم.

غفاری با بیان اینکه سلامت جنسی و ناباروری از جنبه‌های مختلف در این کنگره مورد بررسی قرار می‌گیرد، افزود: همچنین نقش ویتامین دی در باروری از دیگر موضوعات ما در این کنگره به شمار می‌رود.

 

منبع : مهر

بیشتر بخوانید:

ویتامین های ضروری برای خانم ها

13خوراکی ممنوعه برای خانم ها

برچسب ها: ناباروری، بارداری، ویتامین دی، رابطه جنسی، سلامت جنسی، بیستمین کنگره بین المللی پزشکی، کنگره و جشنواره بین المللی رویان تعداد بازديد: 3499 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز