Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 10 فروردین 1403 - 12:05

27
دی
یک میزبان خوب و بی نقص اینگونه رفتار می کند

یک میزبان خوب و بی نقص اینگونه رفتار می کند

اگر می خواهید لحظات خوش و به یاد ماندنی و یک فضای گرم و صمیمی برای مهمان هایتان بسازید باید نکاتی را برای یک میزبانی خوب و عالی رعایت کنید.

مهم نیست میزبان چه نوع میهمانی باشید نکته اصلی دانستن روش و راه درست برای میزبانی به بهترین نحو و ساختن یک مهمانی به یاد ماندنی است. در این مطلب به شما آموزش می دهیم که چگونه بهترین میزبان برای مهمانهایتان باشید، اگردر تدارک میهمانی بزرگی هستید این چند راه ساده برای میزبان خوب بودن را بیاموزید.

چگونه بهترین میزبان برای مهمانهایتان باشید

*اولین قدم در میزبانی صحیح دعوت کردن میهمانهاست که باید اصولی و دست و واضح انجام شود . طرز صحبت و نوع دعوت میهمانان نشان دهنده میزان علاقه شما به مهمانان است پس همانگونه که دوست دارید،برای مهمانی دعوت شوید مهمانهایتان را دعوت نمایید.

*اگر مهمانی می خواهید برگزار کنید و اگر حتی مهمانیتان کوچک ودوستانه است برای آن برنامه ریزی کنید . داشتن آمادگی قبل از برگزاری مهمانی تا حد زیادی از استرس می کاهد.

*برای چند برابر کردن لذت مهمانی آرام و صبورانه رفتار کنید و اگر در طول مهمانی کمک نیاز داشتید اجازه دهید مهمان ها کمکتان نمایند تا احساس راحتی بیشتری کنند.

*برای مهمانهایتان ارزش قائل شوید و آنان را به حال خودشان رها نکنید و اجازه دهید آنها توجه شما به خودشان را احساس کنند,اگر مهمانها همدیگر را نمیشناسند با صحبتهایتان با هر دوطرف بین آنها رابطه ایجاد کنید .

*انعطاف پذیر باشید مثلا اگر کسی بدون دعوت به خانه تان آمد با خوشرویی از او استقبال کنید تا مهمانان دیگر متوجه ارزش مهمان در نزد شما گردند.

*مانند استقبال گرم و خوب ، بدرقه را هم به خوبی انجام دهید و مهمان هایی را که قصد خداحافظی دارند را معطل نگذارید و با او خداحاظی کنید.

 برای اینکه میزبان خوبی باشید این کارها را انجام ندهید:

*نباید فراموش کنید که باید در مهمانی به خودتان نیز خوش بگذرد پس فقط به فکر خوش گذشتن به مهمانتان نباشید ، قدر هم را بدانید و از اوقاتی که در کنار هم هستید نهایت استفاده و لذت را ببرید.

*هنگامی که مهمان دارید مانند روزهای عادی رفتار نکنید و متفاوت تر از روزهای عادی باشید.

*قبل از مهمانی همه وسایل مورد نیاز را خریداری و آماده کنید چراکه یکی از بدترین چیزها در میهمانی کم آوردن غذا، ظرف یا وسایل مورد نیاز است.

*اگرهمه چیز به شکل ایده آلتان پیش نرفت ، اشکالی ندارد به هر حال شما سعی خودتان را کردید. در این مواقع بیش از حد عذرخواهی نکنید زیرا توجه میهمانان به چیزی جلب می شود که شاید برای خودشان آنچنان مسئله ای نبوده است.

*معمولا مهمانان خود "دوست دارند" به شما در آماده کردن میز شام و یا پهن کردن سفره کمک کنند پس همه چیز را خود بر عهده نگیرید و به آنان کاری سبک بسپارید ، این کار به آن ها حس صمیمیت و همکاری می دهد.

*دور هم بودن و سرگرم شدن بسیار خوب است اما نه به آن قیمت که روز بعدتان را با بهم ریختگی خانه خراب کنید پس حداقل قبل از خواب ظرف ها را بشویید یا آن ها را در ماشین ظرفشویی بچینید و یا همه زباله ها را جمع کنید.

*افراد به فضا و حریم شخصی احتیاج دارند بخصوص اگر در محیط راحتی مثل خانه شان نباشند پس اگر رفتاری از خود نشان داد که شما علتش را نمی دانید ، کنجکاوی بیش از حد نشان ندهید.

برچسب ها: دسر، زندگی آنلاین، شام، پیش غذا، میهمانی، میزبان، چگونه میزبان خوبی باشیم؟، پذیرایی به صرفه، پذیرایی لاکچری، چیدن میز شام، میزبان خوب، خصوصیات میزبان خوب، راه هایی ساده برای میزبان خوب بودن تعداد بازديد: 394 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز