Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 31 فروردین 1403 - 06:43

16
بهمن
قدرت انقلابی زنان ایرانی حقیقتی بزرگ برای جهان غرب است

قدرت انقلابی زنان ایرانی حقیقتی بزرگ برای جهان غرب است

برای اینکه رسالت انقلاب را به شکل مناسبی حفظ کرده و بر اساس آن حرکت کنیم، نیازمند آن خواهیم بود تا با شناخت صحیح از انقلاب از ابزارهای مناسب ترویجی و تبلیغی بهره گیریم.

نیره قوی/ مدیر پژوهشکده انقلاب اسلامی کشور

 

قدرت انقلابی و بصیرتی بانوان ایرانی که در تمامی عرصه‌ها در پاسداشت آرمان‌های نظام پیشرو هستند، به حقیقت تلخ جهان غرب تبدیل‌شده است.

در عرصه‌ای که دشمنان با فتنه‌های شیطانی خود برای برهم زدن نظم و امنیت روانی کشور در تلاش هستند برخورداری از بصیرت لازم بین اقشار مختلف به‌ویژه بانوان برهم زننده چنین فعالیت‌های خصمانه‌ای خواهد بود.

تمام امید کشور و اسلام به جوانان توانمند انقلاب است و اهمیت نقش بانوان در جامعه، زمانی مشخص می‌شود که وظیفه سنگین تربیت چنین جوانانی بر دوش مادران این سرزمین قرار گرفته است.

برای اینکه رسالت انقلاب را به شکل مناسبی حفظ کرده و بر اساس آن حرکت کنیم، نیازمند آن خواهیم بود تا با شناخت صحیح از انقلاب از ابزارهای مناسب ترویجی و تبلیغی بهره گیریم.

انقلاب بزرگ اسلامی از سه عنصر بزرگ و مهم دین، مردم و رهبری برخوردار بوده و قرارگیری هر چه مناسب و منسجم این سه محور در کنار هم و متبلورشدن ارزش‌های والای آن باعث تغییر مثبت رویکردهای جامعه و حفظ ارزش‌های اصیل خواهد شد.

وی بابیان اینکه عناصر اصلی انقلاب تحت هیچ شرایطی نباید تضعیف و یا تحت‌الشعاع قرار گیرند و بدون گذر از حال نمی‌توان به آینده روشنی دست‌یافت و برای ترسیم دورنمای ایده‌آل نیازمند تلاش و همت جهادوار جامعه هستیم.

قواعد و روش‌های حفظ انقلاب باید به شکل مناسبی تبیین شده و بانوان نیز که نقش بسیار ویژه‌ای در حفظ جایگاه فرهنگی و تربیتی جامعه دارند پیشتازی خود را حفظ کنند.

کشورهای مستکبری همچون آمریکا با دامن زدن هر چه بیشتر به اختلافات کشورهای اسلامی به‌خوبی درک کردند که می‌توان با چنین تفکراتی سیطره خود در جهان را تعمیق بخشیده و موازنه تعادل عزت و استقلال کشورهای دین‌محور را برهم زد.

مهم‌ترین مبانی انقلاب ما توحید محوری بوده و تا زمانی که از چنین منابع ارزشمندی پیروی نماییم دست دشمنان قسم‌خورده از دستیابی به آرمان‌های والای انقلاب کوتاه خواهد ماند.

 

برچسب ها: زنان، انقلاب اسلامی، زندگی آنلاین، زنان ایرانی، قدرت انقلابی زنان ایرانی، جهان غرب، انقلاب، کشور اسلامی تعداد بازديد: 333 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز