Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
سه شنبه 18 اردیبهشت 1403 - 21:37

16
فروردین
تماشای رایگان و قانونی افعی تهران و جنگل آسفالت

تماشای رایگان و قانونی افعی تهران و جنگل آسفالت

سریال‌های “افعی تهران” به کارگردانی سامان مقدم و “جنگل آسفالت” به کارگردانی پژمان تیمورتاش، به ترتیب جدیدترین سریال‌های اختصاصی پلتفرم‌های فیلم نت و نماوا هستند.

سریال‌های “افعی تهران” به کارگردانی سامان مقدم و “جنگل آسفالت” به کارگردانی پژمان تیمورتاش، به ترتیب جدیدترین سریال‌های اختصاصی پلتفرم‌های فیلم نت و نماوا هستند. اگر طرفدار تماشای آنلاین فیلم و سریال باشید حتما پلتفرم‌های محبوب ایرانی و خارجی زیادی برای این کار می‌شناسید. در واقع تماشای آنلاین یا live stream مدت زیادی است که به یکی از سرگرمی‌های دنیای امروزه تبدیل شده است.

در ایران بسترهای زیادی برای تماشای فیلم و سریال یا فیلم‌های بخش اکران آنلاین وجود دارند که تقریبا در همه آن‌ها تنها با خرید اشتراک می‌توانید به محتواها دسترسی داشته باشید. البته معمولا بخش‌های معدودی نیز بدون خرید اشتراک و به‌صورت رایگان برای همه افراد قابل دسترسی هستند.

هزینه اشتراک فیلیمو، نماوا، فیلم نت و... معمولا برای مدت زمانی که کاربر با خرید آن اجازه استفاده از محتواها را دارد منظقی به نظر می‌رسد؛ اما همیشه خرید ارزان‌تر برای همه لذت‌بخش است! معمولا کد تخفیف می‌تواند مقداری از هزینه خرید اشتراک را پایین آورد یا در بعضی مناسبت‌ها مانند عید نوروز، شب یلدا و...، تخفیفی به‌صورت خودکار روی اشتراک‌ها اعمال می‌شود. اگر قصد دارید سریال افعی تهران را با پرداخت هزینه کمتر برای خریداری اشتراک، تماشا کنید روی کد تخفیف فیلم نت کلیک کنید تا از جدیدترین کدها یا طرح‌های تخفیفی این پلتفرم مطلع شوید. 

اشتراک رایگان فیلم نت با اینترنت ایرانسل

یکی از طرح‌های تخفیفی دائمی فیلم نت برای کاربران خود، اشتراک رایگان برای افرادی است که با اینترنت ایرانسل (سیم‌کارت یا مودم) از این پلتفرم استفاده می‌کنند. اگر شما نیز اینترنت اپراتور ایرانسل را در اختیار دارید، می‌توانید بدون نیاز به خرید اشتراک به تمام محتواهای موجود در فیلم نت از جمله سریال افعی تهران، دسترسی داشته باشید. نکته قابل توجه این است که در صورت تماشای فیلم و سریال با اینترنت ایرانسل، مقدار ترافیک مصرفی شما نیز نیم‌بها محاسبه خواهد شد.

اشتراک رایگان نماوا با اینترنت شاتل موبایل

کاربران سامانه نماوا که سیم‌کارت شاتل موبایل دارند، می‌توانند با استفاده از اینترنت این سیم‌کارت‌ها وارد این پلتفرم شده و بدون نیاز به خرید اشتراک، به تماشای فیلم و سریال‌های موجود در آن بنشینند. سریال جنگل آسفالت که به‌صورت اختصاصی از نماوا پخش می‌شود نیز با این روش و بدون اشتراک قابل مشاهده است. البته توجه کنید که مشترکین سیم‌کارت شاتل موبایل و کاربران اینترنت خانگی شاتل، در صورت خرید اشتراک نماوا، تا زمان پایان این اشتراک، ترافیک مصرفی آن‌ها به‌صورت رایگان خواهد بود.

درباره سریال افعی تهران بیشتر بدانید

داستان سریال افعی تهران حول محور زندگی یک کارگردان سینما به نام "آرمان" (با بازی پیمان معادی) می‌چرخد. آرمان در فکر ساخت فیلم جدید خود است که در این مسیر با یک قاتل زنجیره‌ای که هدف او افراد کودک‌آزار است از نزدیک در ارتباط قرار می‌گیرد. در همین حین مرگ پدرش که سال‌های زیادی از او بی‌خبر بوده، جلسات روان‌درمانی با تراپیستش (با بازی سحر دولتشاهی)، ازدواج همسر سابقش (با بازی آزاده صمدی) و نگه‌داری ناخواسته از فرزند کوچکش که مهارتی هم در آن ندارد، چالش‌های دیگری در این راه برای او ایجاد می‌کند.

مریلا زارعی، هومن سیدی و پژمان جمشیدی از دیگر بازیگران این سریال هستند. افعی تهران هر چهارشنبه ساعت 8 صبح از پلتفرم فیلم نت در اختیار بینندگان قرار می‌گیرد. در ادامه با برخی نقاط قوت و ضعف این سریال از نظر کارشناسان و منتقدان آشنا خواهید شد.

نقاط قوت

  • داستان جذاب و پر از تعلیق

داستان سریال افعی تهران به‌گونه‌ای طراحی شده است که مخاطب را تا انتها درگیر خود نگه می‌دارد.

  • بازی‌های درخشان

بازیگران این سریال به‌خصوص پیمان معادی، سحر دولتشاهی و پژمان جمشیدی، بازی‌های بسیار درخشانی ارائه داده‌اند.

  • فضاسازی مناسب

فضای سریال به‌خوبی حس و حال یک کمدی سیاه اجتماعی را به مخاطب القا می‌کند.

  • موسیقی متن جذاب

موسیقی متن سریال افعی تهران به‌زیبایی با فضای داستان هم‌خوانی دارد و به جذابیت آن می‌افزاید.

نقاط ضعف

  • پرداخت ضعیف برخی شخصیت‌ها

برخی از شخصیت‌های سریال به‌طور کامل پرداخت نشده‌اند و انگیزه‌هایشان به‌وضوح مشخص نیست.

  • وجود برخی خطوط داستانی فرعی غیرضروری

این موضوع، تا حدی از ریتم داستان کاسته است و در برخی سکانس‌ها باعث سردرگمی یا حتی کسالت بیننده می‌شود.

جزئیات سریال جدید جنگل آسفالت

این مجموعه در ژانر درام، حکایت زندگی دختری به نام هنگامه (با بازی فرشته حسینی) را روایت می‌کند که برای پرداخت دیه فردی که توسط برادرش کشته شده زمان زیادی ندارد. در همین اوضع پیشنهاد یک کار خلاف اما پرپول را از سمت ایرج (با بازی امیر جعفری) دریافت می‌کند و با نامزدش وارد جریان جدیدی می‌شوند که خواستگار قبلی او (با بازی نوید محمدزاده) نیز یک پای آن است.

 
   

ریما رامین‌فر، آزاده صمدی و دیبا زاهدی از دیگران بازیگران این سریال هستند. هر جمعه صبح می‌توانید به‌طور اختصاصی قسمت جدید این سریال را در پلتفرم نماوا تماشا کنید.

منبع معتبر برای دریافت کد تخفیف اشتراک فیلم و سریال

اگر از پلتفرم‌های فیلیمو، نماوا، دیجی موویز و... استفاده زیادی دارید حتما راهی برای پایین آوردن هزینه خرید اشتراک آن‌ها برای شما جذاب خواهد بود. در وبسایت موپُن، یک دسته‌بندی به نام “موسیقی، تئاتر و سینما” وجود دارد که با ورود به آن می‌توانید جدیدترین کدهای تخفیف و طرح‌های تخفیفی فعال در این زمینه را مشاهده کنید و بسته به نیاز خود، تخفیفی که مد نظر دارید را دریافت نمایید.

مهم‌ترین مزیت موپُن نسبت به رقبای خود، تضمین بالای این مجموعه برای فعال بودن کدهای تخفیف است. کارشناسان موپُن همواره با تست و اعتبارسنجی طرح‌های منتشر شده، تلاش می‌کنند بهترین خدمات را به کاربران ارائه کنند.

در این وبسایت علاوه بر این نوع کدها، برای دیگر خرید‌های آنلاین یا دریافت خدمات مانند ثبت درخواست تاکسی اینترنتی، سفارش غذا، خرید لوازم دیجیتال، خرید لباس، خرید دوره آموزشی و... نیز کدهای تخفیف منتشر می‌شود. کد تخفیف تپسی، کد تخفیف اسنپ فود، کد تخفیف تکنولایف، کد تخفیف دیجی استایل و کد تخفیف فرادرس از جمله مواردی است که انواع آن در وبسایت یا اپلیکیشن موپُن قابل دسترس هستند.

برچسب ها: کد تخفیف، فیلم و سریال، نماوا، کد تخفیف نماوا، فیلم نت، کد تخفیف فیلم نت، موپن، افعی تهران، جنگل آسفالت تعداد بازديد: 97 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست ؟

فیلم روز
تصویر روز