Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - 02:03

29
آذر
پیش‌بینی وضعیت هوا طی ۲ روز آینده

پیش‌بینی وضعیت هوا طی ۲ روز آینده

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از پایداری جو و آلودگی هوا در شهرهای صنعتی و نفوذ سامانه بارشی طی جمعه (اول دی) از غرب کشور خبر داد.

ایسنا نوشت: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از پایداری جو و آلودگی هوا در شهرهای صنعتی و نفوذ سامانه بارشی طی جمعه (اول دی) از غرب کشور خبر داد.

صادق ضیاییان درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: طی دو روز آینده در غالب مناطق کشور جوی پایدار حاکم خواهد بود و با توجه به پایداری و سکون هوا غلظت آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی به‌ویژه در کرج، تهران، اراک و اصفهان افزایش می‌یابد که موجب کاهش کیفیت هوای این مناطق می‌شود.

وی افزود: جمعه(۱ دی) به‌تدریج با ورود سامانه بارشی از غرب کشور در برخی نقاط شمال غرب، غرب و ارتفاعات البرز مرکزی ابرناکی، بارش باران و برف و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا شنبه(۲ دی) در شمال غرب، غرب، جنوب غرب، ارتفاعات و دامنه‌های البرز مرکزی، بخش‌هایی از مرکز و برخی نقاط بوشهر و فارس بارش باران و وزش باد شدید در مناطق جنوبی رعد و برق و در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: یکشنبه(۳ دی) علاوه بر این مناطق در استان‌های ساحلی دریای خزر و به‌صورت پراکنده در بخش‌هایی از شمال شرق کشور بارش انتظار می‌رود.

ضیاییان گفت: روزهای شنبه و یکشنبه در شمال غرب، غرب، شمال شرق، بخش‌هایی از مرکز و دامنه‌های جنوبی البرز وزش باد شدید و در مناطق مستعد با احتمال خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۳۰ آذر) صاف تا قسمتی ابری و غبارآلود با حداقل دمای ۵ و حداکثر دمای ۱۲ درجه سانتیگراد و در ‌روز جمعه (۱ دی) صاف و غبارآلود و از بعد از ظهر افزایش ابر با حداقل دمای ۵ و حداکثر دمای ۱۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان گفت: طی امروز و فردا بندرعباس با دمای ۲۶ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و اردبیل با دمای ۸- و ۴- درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان‌ کشور هستند.

برچسب ها: آلودگی هوا، تهران تعداد بازديد: 58 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز