Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 8 اردیبهشت 1403 - 21:19

10
شهریور
طبابت پزشک جنجالی در کل کشور ممنوع شد

طبابت پزشک جنجالی در کل کشور ممنوع شد

بر اساس تصویر نامه‌ای که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است، در این نامه به امضای سرپرست مرکز نظارت و اعتباربخشی امور درمان کشور، محرومیت دکتر حسین روازاده از اشتغال به حرف پزشکی اعلام شده است.


طبابت حسین روازاده در کل کشور ممنوع شد.

به گزارش خبرآنلاین،‌ بر اساس تصویر نامه‌ای که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است، در این نامه به امضای سرپرست مرکز نظارت و اعتباربخشی امور درمان کشور، محرومیت دکتر حسین روازاده از اشتغال به حرف پزشکی اعلام شده است.

حسین روازاده، متولد ۲۶ مرداد ۱۳۳۵ در تهران است، حسین روازاده مدعی است احیاگر حجامت در ایران است و هر پزشکی که در ایران حجامت انجام می‌دهد، مستقیم یا با واسطه شاگرد وی بوده‌ است. او که مطالعاتی در زمینه طب سنتی و گیاهان دارویی دارد، بازگشت به تغذیه سنتی و اسلامی را راه رسیدن به سلامت می‌داند و وضعیت نامناسب تغذیه در ایران را به عوامل خارجی نسبت می‌دهد. او مدتی عقاید خود را در برنامه‌های صدا و سیما ابراز می‌کرد.

یکی از اظهارات جنجالی روازاده درباره کرونا بود،‌او گفته بود: «این‌ها داستان است، این‌ها می‌خواهند دین ما را از ما بگیرند و به ما صدمه بزنند. کاری که دارند انجام می‌دهند هیچ معنایی ندارد. ضمنا این چه بیماری است که شما اینقدر گنده اش کردید؟ مگه درمانش کاری دارد؟ من اعلام آمادگی می‌کنم، شخصا ورود می‌کنم به آنجایی که این بیماران هستند، درمانشان را شروع می‌کنیم تا ببینید چقدر سریع درمان می‌شوند. هنوز ثابت نکردند که علت مرگ و میر کروناست. طرف می‌خواهد بمیرد سرماخوردگی به نام کرونا می‌گیرد و می‌میرد. من پرسیدم، اینا مدت هاست مریضند، هی دارو و درمان می‌کنند و روزی یک کیلو دارو شیمیایی می‌خورند.»

طبابت پزشک جنجالی در کل کشور ممنوع شد

 

برچسب ها: طب سنتی، حسین روازاده تعداد بازديد: 93 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز