Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 8 اردیبهشت 1403 - 13:11

7
شهریور
پیش‌بینی هوای تهران طی پنج روز آینده ؛ هوا گرم‌تر می‌شود؟

پیش‌بینی هوای تهران طی پنج روز آینده ؛ هوا گرم‌تر می‌شود؟

هواشناسی استان تهران از پیش‌بینی وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک و افزایش نسبی دما تا روز سه‌شنبه خبرداد.

ایسنا نوشت:بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده نشان می‌دهد که آسمان این استان صاف تا قسمتی ابری در بعضی ساعت‌ها همراه افزایش وزش باد و گاهی همراه با افزایش ابر خواهد بود.

همچنین از بعد از ظهر سه‌شنبه تا پنجشنبه هفتم تا نهم شهریورماه به‌ویژه در بعضی ساعات و در جنوب غرب و ارتفاعات استان تهران وزش باد شدید پیش‌بینی شده است. این وضعیت در نیمه‌جنوبی گاهی با گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا و با احتمال نفوذ و گسترش گرد و غبار انتقالی از غرب کشور و محدودیت دید و در ارتفاعات استان همراه خواهد بود. در این ایام گاهی نیز وزش باد شدید موقتی، رگبار باران با احتمال رعد و برق مورد انتظار است.

هواشناسی استان تهران برای روز سه‌شنبه نیز افزایش نسبی دما و برای روز چهارشنبه کاهش نسبی دما را پیش‌بینی کرده است.

براساس این گزارش، آسمان تهران فردا هفتم شهریورماه صاف و از بعدازظهر همراه افزایش ابر و گاهی باد و گرد و خاک با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی شده است. این وضعیت برای روز چهارشنبه هشتم شهریورماه کمی ابری تا نیمه‌ابری همراه با وزش باد و گاهی باد و گرد و خاک با حداقل دمای ۲۲ و حداکثر دمای ۳۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

اداره کل هواشناسی استان تهران همچنین درباره گرم‌ترین نقطه این استان در شبانه‌روز اخیر نیز گفت: ایستگاه ورامین با بیشینه دمای ۳۵ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده‌ است.

برچسب ها: گرما، تهران، گرد و غبار، هواشناسی تعداد بازديد: 106 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز