Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 8 اردیبهشت 1403 - 10:47

1
شهریور
وضعیت هوای تهران طی پنج روز آینده؛ هوا خنک می‌شود؟

وضعیت هوای تهران طی پنج روز آینده؛ هوا خنک می‌شود؟

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، روزهای شنبه و یکشنبه (۴ و ۵ شهریورماه) کاهش دما محسوس خواهد بود و وزش باد نسبتا شدید تا شدید در سطح استان مورد انتظار است.

ایسنا نوشت: بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، روزهای شنبه و یکشنبه (۴ و ۵ شهریورماه) کاهش دما محسوس خواهد بود و وزش باد نسبتا شدید تا شدید در سطح استان مورد انتظار است.

بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی، وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمانی صاف تا قسمتی ابری، در بعضی ساعت‌ها همراه با وزش باد و گاهی افزایش سرعت وزش باد به‌ویژه در جنوب و غرب و ارتفاعات پیش‌بینی می‌شود و گاهی رخداد وزش باد همراه با گرد و خاک و کاهش نسبی کیفیت هوا در نیمه جنوبی استان دور از انتظار نیست.

طی این مدت با گذر متناوب امواج از شمال استان در بعضی ساعت‌ها آسمانی، قسمتی ابری تا نیمه ابری در نیمه شمالی استان، افزایش سرعت وزش باد و گاهی بارش پراکنده در ارتفاعات و دامنه‌ها پیش بینی می‌شود.

روزهای شنبه و یکشنبه (۴ و ۵ شهریورماه) کاهش دما محسوس خواهد بود و وزش باد نسبتا شدید تا شدید در سطح استان و رگبار پراکنده با احتمال رعد و برق در ارتفاعات مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین با بیشینه دمای ۴۱ درجه سانتیگراد گرمترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۳ شهریورماه) صاف تا کمی‌ ابری، در بعدازظهر افزایش باد با حداقل دمای ۲۵ و حداکثر دمای ۳۷ درجه سانتیگراد و طی ‌جمعه ( ۴ شهریورماه) صاف، در بعضی ساعت‌ها افزایش باد، گاهی وزش باد شدید ، با احتمال گرد و خاک با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

برچسب ها: تهران، هشدار هواشناسی، هواشناسی، کاهش دما تعداد بازديد: 151 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز