Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 14 اردیبهشت 1403 - 15:24

13
تیر
درگذشت ۲۲ زائر ایرانی در حج

درگذشت ۲۲ زائر ایرانی در حج

مرعشی همچنین در نشست شورای حج که در مکه برگزار شد از افزایش حجم مراجعات به مراکز درمانی مرکز پزشکی بعد از ایام تشریق خبر داد و به درگذشت ۱۶ زائر مرد و ۶ زائر زن از شروع عملیات حج اشاره کرد.


 رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت گفت: بعد از ایام تشریق به دلیل مشکلات و بیماری‌های تنفسی مراجعات به بیمارستان مکه و درمانگاه‌ها افزایش پیدا کرده است اما خوشبختانه مشکل حاد و جدی بین زائران وجود ندارد.
 به گزارش ایلنا، سیدعلی مرعشی درباره وضعیت سلامتی حجاج، اظهار کرد: خوشبختانه عملیات ایام تشریق حج ۱۴۰۲ با سلامتی قریب به اتفاق زائران‌مان همراه بود و علی‌رغم شدت گرما به ویژه در روز عید قربان در ساعات رمی جمرات، خوشبختانه با مشکل حادی مواجه نشدیم.
 
 وی با بیان اینکه در سه روز عملیات حضور زائران در عرفات، مشعر و منا، بیش از ۱۳۵۰۰ ویزیت تخصصی و بیش از ۳۸۰۰۰ ویزیت عمومی انجام شد، افزود: خوشبختانه زائران به سلامت این ایام را به پایان رساندند و به سلامت در هتل‌های محل اقامت خود در مکه مکرمه اسکان یافتند.
 
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر تصریح کرد: در روزهای پس از ایام تشریق نیز به دلیل مشکلات و بیماری‌های تنفسی مراجعات به بیمارستان مکه و درمانگاه‌ها افزایش پیدا کرده است اما خوشبختانه مشکل حاد و جدی بین زائران وجود ندارد.
 
مرعشی همچنین در نشست شورای حج که در مکه برگزار شد از افزایش حجم مراجعات به مراکز درمانی مرکز پزشکی بعد از ایام تشریق خبر داد و به جان باختن ۱۶ زائر مرد و ۶ زائر زن از شروع عملیات حج اشاره کرد.
 
وی افزود: با تایید کمیسیون پزشکی ۲۰ نفر از زائران با شروع پروازها به ایران منتقل خواهند شد تا ادامه درمان آن‌ها در داخل کشور پیگیری شود.
 
 
برچسب ها: حج، حج 1402 تعداد بازديد: 119 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز