Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 8 اردیبهشت 1403 - 12:38

14
اردیبهشت
واکنش وزیر بهداشت به «روتاویروس»

واکنش وزیر بهداشت به «روتاویروس»

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اعلام اینکه آمار کرونا در کشور کاهشی شده است، گفت: فعلا کمیته واکسن وزارت بهداشت درباره واکسیناسیون کودکان در برابر روتاویروس مصوبه ای نداشته و جای نگرانی وجود ندارد.

به گزارش تسنیم : بهرام عین‌اللهی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره اینکه گفته می شود کودکان می‌بایست واکسن روتاویروس را تزریق کنند، گفت: فعلا کمیته واکسن وزارت بهداشت چنین چیزی را مصوب نکرده است و جای نگرانی برای این ویروس‌ها وجود ندارد.


ویدر پاسخ به این سوال درباره شیوع بیماری تب کریمه کنگو با توجه به آغاز فصل گرما گفت: بیماری‌ها به دو دسته آندمیک و پاندمیک تقسیم می‌شوند. هیچ کدام از این ویروس‌ها پاندمیک نیستند و موضعی محسوب می‌شوند.

وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی در پایان مطرح کرد که آمار کرونا هم کاهشی شده است.

 روتاویروس یک نوع بیماری عفونی است که بیشتر در نوزادان و کودکان دیده می شود؛ استفراغ و اسهال ناشی از ویروس که بیشتر در نوزادان و کودکان دیده می‌شود، ممکن است بین سه تا هشت روز طول بکشد.


برچسب ها: کودکان، واکسیناسیون، روتاویروس، وزیر بهداشت، بهرام عین‌اللهی تعداد بازديد: 86 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز