Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 - 18:54

20
اردیبهشت
اهدا مدال افتخار" فلورانس نایتینگل" به عضو انجمن متخصصین پوست ایران

اهدا مدال افتخار" فلورانس نایتینگل" به عضو انجمن متخصصین پوست ایران

دکترسیدناصر عمادی متخصص پوست و عضو انجمن متخصصین پوست ایران مفتخر به دریافت مدال جهانی "فلورانس نایتینگل" شد.

 دکترسیدناصر عمادی متخصص پوست و عضو انجمن متخصصین پوست ایران بعنوان اولین پزشک ایرانی با کارنامه دو دهه خدمت در کشورهای آفریقایی و خاورمیانه و مناطق محروم ایران، مفتخر به دریافت مدال جهانی "فلورانس نایتینگل" شد.

این مدال هردوسال یکبار به برترین ها در خدمت به مردم آسیب دیده از جنگ و حوادث طبیعی اهدا میگردد. این مدال یکشنبه ۱۴۰۱/۲/۱۸ طی مراسمی در سالن اجلاس سران تهران به این پزشک "بدون مرز"  بابت خدمات ارزشمند فرامرزی ایشان اهدا شد.

دکتر سید ناصر عمادی، اهل قائمشهر و  ۵۵ ساله، متخصص پوست و از جانبازان جنگ تحمیلی در سال ۱۳۸۹ نیز نشان ملی ایثار را دریافت کرده است.

این پزشک بدون مرز در کشورهای عراق، افغانستان، کنیا، غنا، تانزانیا، زینبابوه، گینه و سومالی فعالیت درمانی بشردوستانه داشته است.

وی در سال ۱۳۶۷ در دانشگاه علوم پزشکی بابل در رشته طب عمومی پذیرفته شد و در سال ۱۳۷۹ در بخش اوراژنس بیمارستان رازی قائمشهر مشغول به کار بود و در همان سال در رشته پوست دانشگاه علوم پزشکی تهران پذیرفته شد و به ادامه تحصیل پرداخت.

دکتر عمادی عضو انجمن متخصصین پوست ایران در سال ۱۳۹۴ همزمان با روز پزشک به عنوان جهادی ترین پزشک کشور به دلیل ارائه خدمات پزشکی در مناطق محروم ایران و نیز خدمت رسانی به آوارگان حمله داعش در کردستان عراق معرفی شد.

وی سرپرستی دانشگاه علوم پزشکی بابل را نیز در کارنامه فعالیت های خود دارد؛ این دانشگاه از دانشگاه علوم پزشکی مازندران مستقل است.

انجمن متخصصین پوست ایران، این افتخار ماندگار را به ایشان و همکاران جامعه درماتولوژی کشور تبریک عرض میکند.

اهدا مدال افتخار

 
 
 
برچسب ها: متخصص پوست، هلال احمر، انجمن متخصصین پوست ایران، دکترسیدناصر عمادی، مدال فلورانس نایتینگل تعداد بازديد: 169 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز