Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 30 فروردین 1403 - 08:49

17
فروردین
مراجعات سرپایی کرونا در تهران افزایش یافت

مراجعات سرپایی کرونا در تهران افزایش یافت

عاون درمان ستاد مقابله با کرونای استان تهران از افزایش تعداد مراجعان سرپایی کرونایی در استان تهران خبر داد و گفت: احتمالا موجی از افزایش را داریم اما اینکه این موج چقدر ادامه دار بوده و منجر به افزایش مرگ و میر شود

فارس نوشت: معاون درمان ستاد مقابله با کرونای استان تهران از افزایش تعداد مراجعان سرپایی کرونایی در استان تهران خبر داد و گفت: احتمالا موجی از افزایش را داریم اما اینکه این موج چقدر ادامه دار بوده و منجر به افزایش مرگ و میر شود را نمی‌توان پیش بینی کرد.

نادر توکلی، معاون درمان ستاد مقابله با کرونای استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس درباره «آخرین وضعیت کرونایی استان تهران»، بیان داشت: در استان تهران تقریبا در دهه دوم فروردین با افزایش تعداد مبتلایان سرپایی مواجه هستیم.

وی ادامه داد:‌در ۲۴ ساعت گذشته در کل ۳۶۰۰ مراجعه به کلینیک‌های تنفسی داشته‌ایم که نشان می‌دهد دید و بازدیدهای نوروزی تعداد موارد سرپایی را افزایش داده است.

معاون درمان ستاد مقابله با کرونای استان تهران گفت: در تعداد بیماران بستری افزایش قابل توجهی نداشته‌ایم؛ضمن اینکه تعداد فوتی‌ها کم شده بود و اکنون نیز تقریبا تغییری در آن نداریم.

توکلی از فوت ۱۵ بیمار کرونایی در ۲۴ ساعت گذشته در استان تهران خبر داد و درباره وضعیت آینده کرونایی استان تهران تصریح کرد: احتمالا موجی از افزایش را داریم اما اینکه این موج چقدر ادامه دار بوده و منجر به افزایش مرگ و میر شود را نمی‌توان پیش بینی کرد.

برچسب ها: واکسیناسیون، سفرهای نوروزی، ویروس کرونا، شهرهای قرمز، سویه اومیکرون، موج هفتم کرونا تعداد بازديد: 219 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز