Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 10 فروردین 1403 - 00:33

16
آذر
یکشنبه آینده مدیریت هوشمند کرونا در سراسر کشور اجرا می شود

یکشنبه آینده مدیریت هوشمند کرونا در سراسر کشور اجرا می شود

کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا جزییات طرح مدیریت هوشمند بیماری در بستر سامانه را در قالب اطلاعیه شماره ۲ صادر کرد.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، در متن اطلاعیه شماره ۲ کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا آمده است: پیرو اطلاعیه شماره یک برای استحضار و آگاهی مردم عزیز جزئیات طرح مدیریت هوشمند بیماری در بستر سامانه به شرح ذیل اعلام می شود: عنوان طرح "مدیریت هوشمند بیماری کرونا در بستر سامانه امید".

این طرح با هدف مدیریت، کنترل و نظارت هوشمند بیماری کرونا از طریق تبادل اطلاعات بر خط در بستر سامانه امید به منظور ایجاد تعادل در زندگی روزانه شهروندان و صیانت از سلامت آنان. انجام می شود.
 ارکان مدیریت هوشمند عبارتند از: ارکان طرح واکسیناسیون و انجام تست غربالگری و پیوند آنها به زندگی روزانه شهروندان با استفاده از سامانه مدیریت هوشمند بیماری.

جزییات طرح مدیریت هوشمند منتشر شد\یکشنبه آینده آغاز اجرای طرح

براساس این اطلاعیه کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی بخش ­های حاکمیتی، دولتی، عمومی و خصوصی،  دستگاه­های اجرایی موضوع ماده ۲ قانون مدیریت بحران، واحدها و فعالیت های صنفی (تجاری، بازرگانی، خدماتی، تفریحی، رفاهی، تولیدی، صنعتی، کارگاهی، اقتصادی)،  حوزه ­های علمی - تحقیقاتی و آموزشی (دانشگاه­ها و حوزه ­های علمیه)، حوزه­ های فرهنگی واجتماعی(نمازهای جمعه و جماعت، مراسم ­های دینی و ملی و...)  وتردد و حمل نقل (درون شهری، برون شهری، خوروهای شخصی) حوزه­ های مشمول طرح می شوند.

این طرح در سراسر کشور و در ۵ مرحله اجرایی خواهد شد.

دستگاه­های اجرایی،  حمل و نقل درون شهری، واحدها و فعالیت ­های صنفی، حمل و نقل برون شهری و تردد خودروهای شهری، و علمی، تحقیقاتی و آموزشی پنج مرحله اجرای طرح مدیریت هوشمند بیماری در بستر سامانه امید است.

زمان آغاز فاز (مرحله) اول،  روز یکشنبه ۲۱-۹-۱۴۰۰ و حد فاصل زمان فازبندی برای اجرای هر یک از مراحل پنجگانه یک هفته است.

جهت آشنایی و کسب اطلاع از ابعاد طرح، صرفاً اطلاعیه­ های منتشره کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا را از طریق رسانه ها و منابع معتبر دنبال کننند.

رسانه­ ها برابر مفاد اطلاعیه ­ها نسبت به انتشار اخبار اقدام کنند. در اطلاعیه های بعدی جزئیات بیشتری تقدیم خواهد

برچسب ها: واکسیناسیون، کرونا تعداد بازديد: 162 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز