Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 - 12:21

25
آبان
بررسی کتاب های جمع بندی کنکور مهروماه

بررسی کتاب های جمع بندی کنکور مهروماه

اگر برای جمع بندی کنکور خود به دنبال منبع کمک آموزشی خوبی میگردین تا بتونه شمارو در این مرحله پایانی و مهم کنکور کمک و همراهی بکنه تا انتها این مطلب رو بخونین.

انتشارات مهروماه یکی از ناشرین کمک آموزشی هستش که برای دوران جمع بندی کنکور دو سری کتاب چاپ و به بازار عرضه کرده است.

کتاب های جمع بندی مهروماه و کتاب کنکوریوم مهروماه که در ادامه به بررسی این محصولات میپردازیم.

کنکوریوم مهروماه

سری کتاب های کنکوریوم مهروماه بسته ویژه جمع بندی کنکور شامل این موارد است: 12 دفترچه کنکور های سراسری اختصاصی سال های اخیر، 12 دفترچه کنکور های عمومی ،12 پاسخ برگ ، پاکت محرمانه پاسخنامه کلیدی ، کتاب پاسخ نامه تشریحی ، کتابچه استراتژی کنکور.

خدمات ویژه این بسته عبارتند از آزمون آنلاین جامع و همایش رایگان دروس مختلف، به همراه نرم افزار اسکن پاسخ برگ و نرم افزار صدور کارنامه.

یک مجموعه کامل و استثنایی برای داوطلبان کنکور به همراه هر آنچه که داوطلبان آزمون سراسری نیاز دارند در این مجموعه آورده شده است.

این مجموعه برای سه رشته تجربی، ریاضی و انسانی و همچنین عمومی این سه رشته تولید شده است (قابل استفاده برای رشته های دیگر و همچنین داوطلبان کنکور هنر) تولید شده است و کاملا استاندارد و مطابق با آخرین تغییرات کتاب های درسی میباشد. کنکوریوم تجربی مهروماه یکی از پرفروش ترین کتاب های جمع بندی در سال های اخیر بوده است.

کتاب های جمع بندی مهروماه

مرور و جمع بندی مطالب درسی در ماه های منتهی به کنکور کمک شایانی به باز یادآوری و تثبیت مطالب یادگرفته شده میکند.

 خیلی از داوطلبان که به هر دلیلی نمیرسند نکته برداری یا خلاصه نویسی از درس مورد نظر بکنند به سراغ کتاب های جمع بندی و خلاصه دروس میروند.

سری کتاب های جمع بندی مهروماه نیز از همین دسته از کتاب ها هستند.

درسنامه مناسب برای جمع بندی مطالب به همراه گزیده ای از تست های تالیفی و سراسری از سالهای گذشته به همراه حجم کم و بازدهی بالا از ویژگی های کتاب های جمع بندی مهروماه میباشد.

برای خرید کتاب های مهروماه با تخفیف و ارسال رایگان به سراسر کشور میتوانید به سایت کتاب جم مراجعه بکنین.

کتاب جم یکی از مراکز اصلی فروش انتشارات مهروماه میباشد که این انتشارات و سایر ناشرین کمک آموزشی را با بالاترین تخفیف عرضه و به فروش میرساند.

برچسب ها: کنکور، رپورتاژ آگهی تعداد بازديد: 331 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز