Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 31 فروردین 1403 - 22:45

4
مهر
بازگشایی مدارس زیر سایه کرونا ؛ وعده واکسیناسیون ۷۰ درصدی مردم

بازگشایی مدارس زیر سایه کرونا ؛ وعده واکسیناسیون ۷۰ درصدی مردم

امروز مدارس زیر سایه ترس از کرونا در روز اول سال تحصیلی بازگشایی شد. رییس جمهور هم گفت تا پایان هفته ۷۰ درصد مردم ایران واکسینه می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امروز رییس جمهور اعلام کرد تا پایان هفته ۷۰ درصد از مردم ایران واکسینه میشوند. در عین حال تعداد زیادی از مدارس همچنان به صورت آنلاین فعالیت خود را آغاز کردند چون امروز هم نزدیک به ۱۱ هزار بیمار جدید کرونایی شناسایی شده است.

 

رییسی: محدودیت‌های هوشمند باید جای محدودیت‌ها و تعطیلی کسب و کارها را بگیرد

رییس جمهوری با تاکید بر برنامه‌ریزی مطابق شرایط جدید برای کسب و کارها گفت: امروز به نقطه‌ای رسیده ایم که به جای اعمال محدودیت‌های جدید باید درباره رفع محدودیت‌ها برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری کنیم.

 

مرزهای زمینی ایران با عراق باز شد/ شرایط رفتن به سفر اربعین

فارس نوشت: اخبار رسیده از مرزهای چهارگانه اینطور روایت می‌کند که تعداد بی شماری از مردم از روزها قبل در مرزها تجمع کرده‌اند و خواستار خروج از مرز زمینی هستند ولی مرزها برای تردد زائران اربعین بسته است اما امروز مرز زمینی شلمچه به صورت مشروط باز شد و تنها کسانی که ویزای معتبر، کارت واکسیناسیون و تست پی سی آر را در اختیار دارند می‌توانند از مرز زمینی شلمچه عازم کشور عراق شوند. مرز مهران نیز برای بازگشت زائران ایرانی از امروز باز شده است.

 

ابتلای نزدیک به ۱۱ هزار بیمار جدید به کرونا/ آخرین آمار مرگ و میر

بر اساس اعلام وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته ۱۰۸۴۳ هزار نفر بیمار جدید کرونایی در کشور شناسایی شدند.

بازگشایی مدارس زیر سایه کرونا/ وعده واکسیناسیون ۷۰ درصدی مردم

 

توضیح وزیر علوم درباره حضوری شدن دانشگاه‌ها

مهر نوشت: وزیر علوم گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص کنکور مصوباتی دارد که باید اجرایی شود و ما با همکاران کمیسیون آموزش مجلس سعی بر پیگیری ساماندهی آموزش عالی را داریم.

 

کلاس حضوری برای یک سوم دانش آموزان

رئیس ستاد پروژه مهر وزارت آموزش و پرورش با یادآوری اینکه امسال ۴.۵ میلیون دانش‌آموز در مناطق کشور به صورت حضوری تحصیل می‌کنند، گفت: بیش از ۳۰ درصد دانش‌آموزان در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰به صورت حضوری آموزش را فرا می‌گیرند.

 

خوزستانی ها برای واکسیناسیون خود و فرزندانشان اقدام کنند

استاندار خوزستان گفت: بحث فرهنگ و تعلیم و تربیت زیربنای توسعه در هر کشور است که در نظام جمهوری اسلامی نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

 

با «سینوفارم» به کجا می‌توانیم سفر کنیم؟

سینوفارم با تاخیر بیشتر ولی بالاخره به تایید سازمان بهداشت جهانی رسیده است. هرچند هنوز آژانس دارویی اروپا سینوفارم را تایید نکرده است، اما تعدادی از کشورهای اتحادیه اروپا، با کارت واکسن سینوفارم، مجوز ورود به مسافران خارجی می‌دهند.

 

 اخراج دو مهمان برنامه تلویزیونی بخاطر مثبت شدن آزمایش کرونا

در برنامه شبکه abc۷ آمریکا دو مهمان پیش از مصاحبه با کاملا هریس معاون رئیس جمهور آمریکا در برنامه زنده حاضر شده بودند که بعد از اعلام جواب آزمایش مثبت، از آن‌ها خواسته شد برنامه را ترک کنند.

 

برنامه دانشگاه‌ها برای استقبال از دانشجویان جدید

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در آستانه سال تحصیلی جدید، در نامه‌ای به رؤسای دانشگاه‌ها، دستورالعمل برگزاری آیین نو دانشجویان را به صورت ترکیبی از حضور و مجازی ابلاغ کرد.

 

کرونا باعث افزایش ابتلا به آلزایمر شده است

"اکرم سهرابی" روانشناس، اظهار داشت: به سبب رعایت پروتکل‌های بهداشتی، قرنطینه‌ های طولانی و کم شدن معاشرت‌ ها، میزان ابتلا افراد سالمند به بیماری آلزایمر بیشتر و در مواردی تشدید شده است.

بازگشایی مدارس زیر سایه کرونا/ وعده واکسیناسیون ۷۰ درصدی مردم

 

واکسن چسباندنی به جای واکسن زدنی!

پژوهشگران آمریکایی، نوعی برچسب چاپ سه‌بعدی ابداع کرده‌اند که می‌تواند یک جایگزین بدون درد برای واکسن‌های تزریقی باشد.

 

افزایش خشونت خانگی و ترک تحصیل؛ پیامد تعطیلی مدارس در کرونا

استاد اپیدمیولوژی دانشگاه علوم پزشکی ایران، در ارتباط با آثار تعطیلی مدارس در دوران کرونا توضیحاتی ارائه داد.

 

رئیسی: تا چند روز آینده ۷۰ درصد جامعه واکسینه می شوند

رئیسی گفت: عدالت آموزشی مهم است. هیچ کسی نباید به خاطر فقر از تحصیل باز بماند. دولت باید اقداماتی داشته باشد تا همه افراد از آموزش بهره ببرند. فقر نباید موجب بازماندگی از تحصیل شود.

 

به مدارس اختیار داده شده کلاس حضوری برگزار کنند

رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی وزارت آموزش و پرورش گفت:رعایت پرتکل‌های بهداشتی و رعایت یک و نیم متر فاصله دانش‌آموزان به عنوان اصل آموزش و پرورش برای برگزاری کلاس‌های حضوری است.

 

بیش از ۴۰۰ هزار نفر از اتباع خارجی واکسینه شدند

رئیس جمعیت هلال احمر گفت: ۴۰۰ هزار نفر از اتباع خارجی مقیم ایران طی روزهای گذشته واکسن کرونا دریافت کرده اند.

 

دلایل عجیب ضد واکسن‌ها در ایرانارب

درست است واکسن زدن یک تصمیم شخصی است. زوری نیست و کسی نمی تواند فرد دیگری را زور کند تا واکسن بزند؛ حتی نهادهای قهریه؛ البته فعلا.

برچسب ها: بازگشایی مدارس، واکسیناسیون، اربعین، ویروس کرونا، سینوفارم تعداد بازديد: 223 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز