Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 10 فروردین 1403 - 16:50

28
تیر
جاب آفر چیست؟

جاب آفر چیست؟

در این مقاله می خواهیم موضوع جاب آفر را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهیم. لطفا تا انتهای این مطلب کاربردی، ما را همراهی بفرمایید.

مقدمه

افراد زیادی به دنبال اطلاعات کاملی در رابطه با این که جاب آفر الست گروپ چیست خواهند بود و در سایت ها و مقالات مختلف در حال جمع آوری اطلاعات هستند. زیرا جاب آفر، یکی از بهترین روش های مهاجرتی به کشورهای اروپایی است.

فهرست مطالب:

- جاب آفر چیست؟

- پیدا کردن کار فرمای خارجی

- مدارک مورد نیاز

- بهترین کشورها برای مهاجرت

- کلام آخر

 

 جاب آفر چیست؟

جاب آفر به معنای داشتن پیشنهاد کاری از سمت کمپانی ها و یا کارفرماهای (صاحب کار) کشورهای خارجی  است که بیشتر افراد، برای مهاجرت خود به دیگر کشورهای خارجی، از این روش استفاده خواهند کرد. مطمئنا افراد زیادی قصد رفتن و زندگی کردن در کشوری دیگر به دلایل مختلفی چون (امکانات بهتر، شرایط اقتصادی و ...) را دارند. ولی همه ما خوب می دانیم که مهاجرت، کار ساده ای نیست و پروسه طولانی مدتی خواهد داشت. جاب آفر یکی از بهترین روش های مهاجرتی به کشورهای خارجی است. زیرا شما می توانید با توجه به آن چه که در آن تخصص و علاقه دارید، در کشور مورد نظر خود کار پیدا کنید و همچنین؛ جاب آفر از سمت متقاضی در خواست داده خواهد شد و با توجه به رزومه دریافتی، کمپانی و یا صاحب کار مورد نظر تصمیم خواهد گرفت که آن فرد را قبول و یا رد کند و سپس اگر مورد تایید قرار گرفتد؛ با توجه به شرح شغلی، می توانید با صاحب کار خود و یا کمپانی مورد نظر قرارداد ببندید و برای گرفتن ویزای کاری اقدام نمایید.البته؛ بهتر است بدانید که هر کشوری، ابتدا به فکر مردم  و ایجاد اشتغال برای اجتماع خود می باشد و قبولی کارمندان ابتدا در خود کشور انجام می شود و پس از آن و فرایند طولانی مدتی که به همراه دارد؛ آگهی  کاری، در کشورهای دیگر پخش و منتشرخواهد شد.همان طور که گفته شد، جاب آفر یکی از بهترین روش ها برای مهاجرت است ولی باید بدانید که به صبر و حوصله و از همه مهم تر به آگاهی کاملی احتیاج دارید. هر فردی، قبل از انجام و عملی کردن کاری که در ذهن خود دارد، مطمئنا در رابطه با آن عمل، به خوبی تفکر و همچنین مشورت می کند تا اطلاعات مناسب و دقیقی در رابطه با کار مورد نظر خود داشته باشد. برای جاب آفرهم همین گونه است!

شما تا زمانی که اطلاعات کافی در این زمینه نداشته باشید؛ نمی توانید توسط کمپانی های مختلف و یا کارفرماهای کشورهای دیگر، سبب پذیرش خود در آن کشور شوید.تیم های مشاوره ای بسیاری برای مهاجرت به روش های گوناگون وجود دارد که به شما کمک شایانی در این زمینه خواهند کرد تا شما بتوانید بهترین تصمیم را با وجود شرایط خود بگیرید و اطلاعات کاملی در رابطه با این که جاب آفر چیست و چگونه می توان از طریق آن مهاجرت کرد و دیگر پرسش ها، دریافت کنید.

 

  پیدا کردن کارفرمای خارجی

به طورحتم، بعد از دانستن آن که جاب آفر چیست و دریافت اطلاعات کلی در رابطه با آن، این سوالات به ذهن شما خطور خواهد کرد.

فردی که تصمیم دارد مهاجرت کاری، آن هم از طریق جاب آفر انجام دهد؛ باید چه مراحلی را پشت سر بگذارد؟چطور یک کار فرمای خارجی خوب برای اشتغال خود پیدا کنیم؟ اولین کاری که شما باید انجام دهید، تهیه یک رزومه خوب و عالی و همچنین به روزرسانی شده است تا بتوانید، از ارسال آن به وکیل بین المللی؛ شغلی متناسب با شرایط خود پیدا کنید. در واقع؛ بند اتصال شما با کار فرمای خارجی، وکیل بین المللی است. زیرا این وکیل، با توجه به تخصص، مهارت و شرایطی که شما در رزومه خود ذکر کرده اید؛ از یک کارفرمای خوب که با شرایط شما سازگار است؛ پیشنهاد کاری مناسب دریافت خواهد کرد و سپس، بعد از آن که مورد قبول کمپانی و یا کارفرمای خارجی شدید؛ می توانید با سازمانی که از طریق آن کار مورد نظر خود را پیدا کرده اید؛ قرار داد ببندید.حال سوال به وجود آمده این است که چرا باید با سازمانی که باعث ایجاد شغل ما شده، قرا داد ببندیم؟     در واقع؛ زمانی که شما در حال بستن قرارداد با سازمان مورد نظر هستید؛ همزمان، وکیل مورد اطمینان شما با کارفرما یا کمپانی، قرارداد خواهد بست و در نتیجه، فرایند دریافت ویزای کاری شروع می شود. البته؛ فراموش نکنید که صاحب کار و یا کمپانی مورد نظر، باید مورد تایید دولت کشور شما باشد.

 

 

مدارک مورد نیاز

برای هر کاری نیاز به یک مدارکی است که با توجه به کاری که قصد انجامش را دارید؛ سابقه کار داشته باشید. برای اخذ جاب آفر از یک صاحب کار یا کمپانی خارجی، باید حداقل سه سال در آن کاری که قصد استخدام شدن در آن را دارید؛ سابقه کار داشته باشید و البته، نیازی نیست به طور حتم مدرک دانشگاهی داشته باشید! داشتن مدرک فنی و حرفه ای که با حرفه شما مربوط است؛ کافیست و دیگر مدرک مورد نیاز شما، داشتن مدرک زبان آیلتس است که باید دارای نمره بالایی باشید.

حال با توجه به توضیحات گفته شده، شما به طور کل می دانید که جاب آفر چیست و زمان آن است که در رابطه با کشورهای قابل قبول برای مهاجرت، صحبت کنیم.

 

 

بهترین کشورها برای مهاجرت

«کانادا»

این کشور دارای نرخ بسیار پایین بیکاری است و همچنین، از نظر زندگی، شرایط اقتصادی و موقعیت های کاری زیاد، دارای استانداردها و معیارهای بالایی است.

«هلند، فنلاند و نروژ»

این کشورها اقتصاد بسیار قدرتمندی داشته و همچون کشور کانادا، نرخ بیکاری در این چند  کشور بسیار کم است.

«انگلیس و آلمان»

انگلیس از لحاظ اقتصادی به شدت کشور قدرتمندی است  و از نظر کیفیت زندگی و همچنین، کار و تحصیل بسیار عالی است و کشورآلمان نیز، مانند دیگر کشورهای ذکر شده دارای نرخ پایین بیکاری است و از امتیازات مثبت آلمان این است که دارای نظام آموزشی رایگان است.                    

  کلام آخر

فراموش نکنید که هر کاری سختی خود را دارد. برای قبولی در پیشنهاد کاری خود و مهاجرت به کشورهای دیگر، حتما از طریق موسسات  و سازمان های مربوطه، اطلاعات  کافی را کسب کنید و از طریق آن ها، درخواست دهید. قبل از هر چیزی، در رابطه با کشوری که قصد مهاجرت دارید، به خوبی فکرکنید. زیرا قرار است زندگی دیگری را تجربه کنید و این قطعا برای شما در اوایل سخت خواهد بود.

 

 

برچسب ها: رپورتاژ آگهی تعداد بازديد: 237 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز