Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 1 اردیبهشت 1403 - 03:29

17
تیر
تغییر ساعات کاری ادارات ؛ تعطیلی ۲ هفته ای بوستان های شهر تهران

تغییر ساعات کاری ادارات ؛ تعطیلی ۲ هفته ای بوستان های شهر تهران

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران ضمن اشاره به تغیر ساعات کاری ادارات استان تهران از تعطیلی ادارات در روزهای پنجشنبه خبر داد.مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران از تعطیلی دو هفته‌ای پارک‌های منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای

به گزارش سیمرغ : معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران ضمن اشاره به تغیر ساعات کاری ادارات استان تهران از تعطیلی ادارات در روزهای پنجشنبه خبر داد.مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران از تعطیلی دو هفته‌ای پارک‌های منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای، بوستان‌های شهر تهران بنابر مصوبه ستاد ملی کرونا و بخشنامه مدیریت بحران شهرداری تهران خبر داد.

 

غلامرضا عباس پاشا در مورد وضعیت کاری ادارات اظهار کرد: با توجه به مصوبه هیئت وزیران و کمبود برق و ضرورت تأمین آن؛ ادارات و سازمان‌های دولتی در روزهای پنجشنبه تعطیل خواهند بود.

وی در ادامه در مورد ساعات کار ادارات استان تهران تأکید کرد: بر اساس اعلام هیئت وزیران ساعت کاری از 6.30 تا 13.30 است.


تعطیلی ۲هفته‌ای بوستان‌های شهر تهران


مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران از تعطیلی دو هفته‌ای پارکهای منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای، بوستان‌های شهر تهران بنابر مصوبه ستاد ملی کرونا و بخشنامه مدیریت بحران شهرداری تهران خبر داد.

علی‌محمد مختاری؛ مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران با اشاره به تعطیلی پارکهای منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای در سطح شهر تهران اظهار کرد: بنابر مصوبه ستاد ملی کرونا و همچنین بخشنامه مدیریت بحران شهرداری تهران تمامی پارکها منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای تعطیل هستند.

وی افزود: بر همین اساس، پارکهای منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای از روز گذشته به مدت دو هفته طبق مصوبه ستاد ملی کرونا و مدیریت شهرداری تهران تعطیل شده و انتظار می‌رود شهروندان در این ارتباط همکاری را با مجموعه بوستانهای شهر تهران داشته باشند.

مختاری ادامه داد: البته بوستانهای محله‌ای تعطیل نیست اما باز هم انتظار داریم تعداد کمتری از شهروندان به این بوستانها مراجعه کنند تا انشاءالله با مدیریت و رعایت پروتکل‌های بهداشتی پیک جدی کرونها را طی کینم.

وی افزود: براساس مصوبه ستاد ملی کرونا، بوستانهای جنگلی که به عنوان بوستانهای فرامنطقه‌ای می‌شوند نیز تعطیل هستند.

برچسب ها: ویروس کرونا، قطعی برق، تعطیلی مشاغل تعداد بازديد: 133 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز