Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 10 فروردین 1403 - 16:42

1
تیر
افزایش بستری‌های کرونا در ۴ استان

افزایش بستری‌های کرونا در ۴ استان

سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه متأسفانه آمار هفته گذشته در تعداد بیماران سرپایی مثبت افزایش 19 درصدی را نشان می دهد، گفت: وضعیت قرمز کرونایی در نوار جنوبی کشور همچنان در حال گسترش است و استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، کرمان و بوشهر

سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه متأسفانه آمار هفته گذشته در تعداد بیماران سرپایی مثبت افزایش 19 درصدی را نشان می دهد، گفت: وضعیت قرمز کرونایی در نوار جنوبی کشور همچنان در حال گسترش است و استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، کرمان و بوشهر با افزایش جدی تعداد بیماران بستری مثبت مواجه هستند.

 

به گزارش ایسنا،دکتر سیما سادات لاری درباره وضعیت بیماری کووید ۱۹ در کشور، گفت: در هفته چهارم خرداد ماه شاهد کاهش 2.2 درصدی در موارد بستری مثبت و کاهش 8.6 درصدی در تعداد فوت شدگان بیماری نسبت به هفته ماقبل در کشور بوده ایم.

وی افزود: علی‌رغم مشاهده روند کاهشی در موارد بستری و فوتی در هفته گذشته، متأسفانه آمار تعداد بیماران سرپایی مثبت افزایش 19 درصدی را نشان می دهد.

 

لاری ادامه داد: وضعیت قرمز کرونایی در نوار جنوبی کشور همچنان در حال گسترش است و استانهای سیستان و بلوچستان، هرمزگان، کرمان و بوشهر با افزایش جدی تعداد بیماران بستری مثبت مواجه هستند.

 

وی تاکید کرد: توقف روند کاهشی بستری بیماران در برخی استانها و ایجاد روند صعودی بستری شدگان مثبت در برخی دیگر از استانهای کشور، زنگ خطر جدی برای مدیریت اپیدمی در کشور است.

 

لاری گفت: میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در کشورمان همچنان 70درصد گزارش شده است که با حد مطلوب دارای فاصله زیادی است.

 

برچسب ها: واکسیناسیون، واکسن، ویروس کرونا، سیماسادات لاری تعداد بازديد: 189 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز