Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 1 اردیبهشت 1403 - 04:07

28
مرداد
شاید برای همیشه با یکدیگر دست ندهیم!

شاید برای همیشه با یکدیگر دست ندهیم!

فرهنگ دست دادن احتمالاً به دلیل کروناویروس برای همیشه از بین رفته است. کارشناسان بهداشت و درمان، پیشنهاد می‌کنند که ممکن عادت به دست دادن به دلیل کروناویروس به طور دائمی منحرف شود

تحریریه زندگی آنلاین :

دانشمند ارشد می‌گوید: فرهنگ دست دادن احتمالاً به دلیل کروناویروس برای همیشه از بین رفته است. کارشناسان بهداشت و درمان، پیشنهاد می‌کنند که ممکن عادت به دست دادن به دلیل کروناویروس به طور دائمی منحرف شود و انگلیس باید به سمت فرهنگ سلام کردن به سبک ژاپنی حرکت کرده تا از بروز همه گیری‌های بعدی جلوگیری کند. بارون پیوت، یک استاد و میکروب شناس از دانشکده بهداشت و پزشکی گرمسیری لندن، به هم‌کاران در کمیته انتخاب علم و فناوری گفت: رفتار فردی برای تغییر بهتر به نفع جامعه گسترده‌تر است.

کروناویروس شاید دست دادن را برای همیشه از یادها ببرد! وی همچنین اظهار داشت که ماسک صورت و دوری از اجتماع می‌تواند به عنوان روندی عادی برای جلوگیری از سایر بیماری‌های تنفسی  مانند سرماخوردگی و آنفولانزا تبدیل شود و گفت که در استرالیا شواهدی در حال ظهور وجود دارد که اقدامات کروناویروس همچنین از شیوع سایر بیماری‌های واگیر جلوگیری کرده است. وی به هم‌کاران گفت: دست دادن احتمالاً برای همیشه از بین خواهد رفت. استفاده از ماسک صورت هنگام سرماخوردگی باید یک امر عادی باشد. به استرالیا نگاه کنید. آنفلوانزا و انواع عفونت‌های تنفسی، به احتمال زیاد به دلیل تمام اقدامات فاصله اجتماعی کاهش یافته است. بسیاری از رفتارهای فرهنگی در سایر کشورها ممکن است با لزوم جلوگیری از همه‌گیری تعیین شود، که این ممکن است منشاء دست دادن نباشد. ما در مورد یک دیدگاه طولانی مدت صحبت می‌کنیم.

 

 بیشتربخوانید:

تأثیر رفتارهای اجتماعی بر کاهش استرس در دوره کرونا

استرس متهم شماره اول ضعف سیستم ایمنی

با تغذیه صحیح به جنگ کرونا بروید

برچسب ها: آنفولانزا، ماسک، عفونت تنفسی، کرونا ویروس، کووید19 تعداد بازديد: 351 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز