Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - 10:44

2
خرداد
بهترین هدیه برای متولدین خرداد ماه

بهترین هدیه برای متولدین خرداد ماه

برج فلکی خردادماه برج جوزا (دوپیکر) است که سومین برج فلکی از دایرةالبروج است. نماد برج خرداد، دو پیکره نامیده می‌شود. در گاه‌شماری رسمی ایران نام این ماه از نام ماه سوم گاه‌شماری اوستایی نو برگرفته شده‌است.

 در گاه‌شماری [زرتشتی] ششمین روز هر برج خرداد روز نام دارد و در خردادروز از خردادماه، جشن خردادگان برگزار می‌شود. «خرداد» در اوستا «هـَئوروَتات» و در پهلوی «خُردات» یا «هُردات» نام یکی از امشاسپندان است.

مشخصات کلی متولدین خرداد

اهل تنّوع، واقعاْ باهوش، سریع‌الانتقال، متلّون‌المزاج، غیر پایدار، عاشق کارهای فکری، کنجکاو، پرانرژی، دارای شخصیّت دوتایی، بی‌ثبات، دمدمی مزاج، هرگز کار را تمام نمی‌کند، عاشق مسافرت، معاشرتی، سر به هوا، زرنگ، قابل تطبیق با هر محیط، پی به اسرار می‌برد، نا آرام، در جستجوی مطالب جدید، واقعاْ با سلیقه، ماهر، دارای قدرت فکری زیاد، آدم شناس، عاشق برنامه‌های کوتاه‌مدت، منطقی، عاشق حرکت، متنفّر از تقلّب، عاشق کامپیوتر، از کار طولانی خسته می‌شود، عاشق شطرنج، زود جوش، در یک‌جا بند نمی‌شود، نرم و غیرمستقیم حرف می‌زند، قابل انعطاف، عاشق مطالعه، عاشق جمع مردم، رنگارنگ، دارای قوّه تخیّل زیاد، خوش سر و زبان، ماجراجو و بی ثبات، شیک پوش، غیر حسود، گاهی شاد و گاهی غمگین، گاهی پر حرف و گاهی خاموش، نکته سنج، اهل هنر، خواهان وفاداری، کم حرف، آب زیر کاه، اهل معاشرت، رویائی، بی قرار، اصلاْ رویش حساب نکنید، میل ندارد کسی از کارش سر در بیارد، با انصاف، بدقول، اهل زخم زبان، گاهی لجباز، عاشق غذاهای تند.

متولدین خرداد افرادی پرجنب و جوش، با انرژی، عاشق هیجان، تفریح و انجام کارهای تازه و جدید هستند. برج جوزا سمبل و نشانه دو قلوهاست و معمولا متولدین این ماه دو شخصیت و دو ذهن دارند. این شخصیت ذاتی دوگانه از آن ها انسان هایی پیچیده، متناقض و بی قرار در دید سایر افرار می سازد.

زنان متولد خرداد

زنی با چند شخصیت گوناگون، با قوه تخیل بالا، خوش سر و زبان و با سلیقه، ماجرا دوست و بی‌ثبات، خیلی بیش از اینکه طالب عصبانیت شما باشد به شفقت شما نیاز دارد. عاشق تغییر و تحول است. مادری است شاد و خندان و بچه‌هایش مانند خودش خود مختارند و روی پای خود می‌ایستند.

مرد متولد خرداد

مردان متولد این ماه، به‌خصوص متولدین دهه اول این ماه، عمومـا افـرادی سخت‌کوش، با اراده، دارای پشتکار هستند. از لحاظ فیزیکی افرادی سالم، دارای استخوان‎ بندی محکم، چهره‎ای خوب، چشمانی تیره و پوستی نسبتا روشن هستند.

با ذوق، هنر دوست، غیر حسود و کمی بدقول، برای فرزندان پدری نرم و مهربان، در زناشوئی و معاشرت با زن اهل تنوع و ماجرا، خوش صحبت است، علاقه دارد که مرموز جلوه کند، گاهی اهل زخم زبان، کنایه و آزار است. از شنیدن انتقاد از رفتار عاشقانه‌اش بیزار است.

چه کادویی مناسب برای متولدین این ماه است؟

خردادی ها افرادی اجتماعی هستند که علاقه دارند با دوستانشان در ارتباط باشند، مسلما در این زمانه با لوازمی مثل موبایل و تبلت و لپ تاپ و… این ارتباط را حفظ می کنند، پس به دنبال ایده ای کاربردی باشید برای لوازمی که همیشه استفاده می کنند. متولدین خرداد ماه عاشق مطالعه هستند، پس به دنبال هدیه ای مانند  کتاب باشیم.

کادو پیچ زیبا برای آن ها اهمیت ندارد، بنابراین برای کادو کردن هدیه آن ها خیلی وسواس به خرج ندهید. ولی اگر چندین کادو برای آنها در نظر گرفتید، هرکدام را جداگانه کادو کنید و به او بدهید، ذات کنجکاو آن ها دوست دارد بداند داخل هرکدام از کادوها چیست. کادوهایی مثل عطر و ادکلن،  هدفون میتواند برای خردادی ها مناسب باشد.

 

بیشتر بخوانید:

فال روزانه چهارشنبه 1 خرداد 98

شخصیت و خصوصیات متولدین هر ماه

متولدین چه ماه هایی بهتر است با هم ازدواج کنند؟

برچسب ها: طالع بینی، شانس، فال، نماد ماه تولد، صورفلکی، طالع بینی ازدواج، فال روزانه، خصوصیات اخلاقی خردادی ها تعداد بازديد: 483 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز