Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - 09:53

15
آذر
چگونه از وبلاگ نویسی پول در بیاوریم

چگونه از وبلاگ نویسی پول در بیاوریم

اشتیاق بیشتر وبلاگ نویسان را وادار می کند تا تجربیات، تخصص و اسرار خود را در مورد یک موضوع به اشتراک بگذارند. اما اشتیاق به تنهایی نمی تواند مشکلات مالی شما را حل کند. برای کسب درآمد از وبلاگ نویسی

اشتیاق بیشتر وبلاگ نویسان را وادار می کند تا تجربیات، تخصص و اسرار خود را در مورد یک موضوع به اشتراک بگذارند. اما اشتیاق به تنهایی نمی تواند مشکلات مالی شما را حل کند. برای کسب درآمد از وبلاگ نویسی، باید تمام محتوای نوشته شده خود را به یک منبع درآمد گره بزنید.

راه های مختلفی برای کسب درآمد از یک وبلاگ وجود دارد، اما همه آنها برای شروع به سرمایه گذاری زمان نیاز دارند. آن داستان های موفقیت در مورد یک شبه ثروتمند شدن وبلاگ نویسان درست نیست. قبل از اینکه بتوانید از وبلاگ نویسی کسب درآمد کنید، باید یک وبلاگ راه اندازی کنید، مخاطب پیدا کنید و به طور منظم ترافیک را افزایش دهید. خبر خوب این است که اگر بخواهید تلاش کنید، پاداش آن را خواهید گرفت.

اما پس از اینکه کمی ترافیک در سایت خود دارید، چگونه می توانید برای پول وبلاگ نویسی کنید؟ در این پست، نحوه کسب درآمد از وبلاگ را توضیح خواهیم داد، چه مبتدی یا یک وبلاگ نویس باتجربه که به دنبال یافتن جریان درآمد دیگری هستید.

وبلاگ نویسان چگونه کسب درآمد می کنند؟

اکثر وبلاگ نویسان با ارائه خدمات از طریق وبلاگ خود شروع به کسب درآمد می کنند. اما پس از افزایش سطح ترافیک، روش هایی مانند تبلیغات، پست های حمایت شده و بازاریابی وابسته را برای افزایش درآمد وبلاگ خود اتخاذ می کنند. وبلاگ نویسانی که بیشترین موفقیت را دارند از رویکردی متنوع برای کسب درآمد از وبلاگ خود استفاده می کنند.

اگر در کل این وبلاگ نویسی برای پول تازه کار هستید، احتمالاً این سوال را دارید که از کجا شروع کنید. در زیر، ما 5 روش محبوب برای کسب درآمد از وبلاگ را فهرست کرده ایم.

1. پست های حمایت شده

پست های حمایت شده یا Sponsored Posts که با نام رپورتاژ آگهی نیز شناخته می‌شود، پست های وبلاگی هستند که برندها یا افراد برای ایجاد آنها به شما پول می دهند. آنها اساسا یک تبلیغ هستند زیرا یک تبلیغ پولی هستند که به سبک سرمقاله نوشته شده اند. چه در حال وبلاگ نویسی در مورد جدیدترین محصولات برای مادران جدید باشید و چه امور مالی شخصی، مارک ها می توانند برای ایجاد پست های حمایت شده در وبلاگ شما با شما تماس بگیرند.

می توانید با داشتن لیست قیمت در وب سایت خود در صفحه تماس خود، پست های حمایت شده خود را تبلیغ کنید. با این حال، در ابتدا، ممکن است تصمیم بگیرید که به کسب و کارهای محلی (و مارک هایی که وبلاگ نویسان دیگر در حوزه شما با آنها همکاری می کنند) اطلاع رسانی کنید و از آنها بپرسید که آیا به یک پست حمایت شده در وبلاگ شما علاقه مند هستند یا خیر. حتما ذکر کنید که وبلاگ شما چقدر ترافیک دارد و چه تعداد فالوور دارید.

2. بازاریابی وابسته

یکی از رایج ترین راه های کسب درآمد وبلاگ نویسان، بازاریابی وابسته است. پس از پذیرش در یک برنامه وابسته، می توانید هر بار که شخصی از لینک وابسته شما خرید می کند، کمیسیون دریافت کنید.

برخی از وبلاگ نویسان انتخاب می کنند که فهرست هایی با لینک‌هایی وابسته در سراسر ایجاد کنند. به عنوان مثال، "10 بهترین محصولات دیجی کالا برای عروسی شما" با لینک‌های وابسته به دیجی کالا در سراسر آن اضافه شده است. برخی دیگر انتخاب می‌کنند که مقاله‌هایی را با چندین برنامه وابسته مختلف مانند «۱۰ بهترین بسترهای تجارت الکترونیک» با لینک‌هایی به چندین برنامه مختلف رقیب ایجاد کنند تا خوانندگان احساس کنند گزینه‌های بیشتری دارند.

تنها نقطه ضعف کسب درآمد با بازاریابی وابسته این است که شما فقط کمیسیون پرداخت می کنید و قیمت ها خارج از کنترل شما هستند. شما هرگز به اندازه یک وبلاگ نویس با یک فروشگاه آنلاین که لوکس تعیین قیمت های خود را نیز دارد، درآمد کسب نخواهید کرد.

3. نویسندگی فریلنسری

برای برخی، وبلاگ نویسی راهی برای کسب درآمد غیرفعال نیست، بنابراین در عوض، آنها بر کسب درآمد فعال تمرکز می کنند. چنین وبلاگ نویسانی با نوشتن پست های وبلاگ برای مارک ها و کارآفرینان دیگر، زمان خود را با پول مبادله می کنند.

یک وبلاگ نویس ممکن است از وبلاگ خود به عنوان نمونه کار برای مشتریان جدید استفاده کند. در این مورد، محتوای وبلاگ شما ممکن است در حوزه تخصص شما باشد. همچنین ممکن است یک نمونه کار در پیمایش خود داشته باشید که تمام محتوای وبلاگی را که برای مشتریان دیگر نوشته اید به نمایش بگذارد.

4. مشارکت با برند

همچنین می توانید از طریق شراکت با نام تجاری از وبلاگ نویسی درآمد کسب کنید. برخی ممکن است مستقیماً به شما دستمزد بدهند یا یک پیوند وابسته به شما پیشنهاد دهند. برخی دیگر، اگرچه پولی دریافت نمی‌کنند، ممکن است به شما کمک کنند تا مخاطبان بیشتری را در معرض دید قرار دهید، که به شما کمک می‌کند دید بیشتری داشته باشید و فرصت‌های جدیدی به دست آورید.

وقتی نوبت به مشارکت با برند می رسد، تلاش در هنگام شروع کار از سمت شما انجام می شود. بنابراین از ایجاد شبکه با وبلاگ نویسان دیگر در منطقه خود نترسید تا دریابید که از چه فرصت هایی نیز می توانید استفاده کنید. و همچنین می توانید خودتان با برندها ارتباط برقرار کنید و به آنها اطلاع دهید که مخاطبان فعلی دارید و برای هر فرصتی که ممکن است در دسترس باشند، در دسترس هستید.

5. دوره های آنلاین

راه دیگری برای کسب درآمد از وبلاگ نویسی، ایجاد و فروش دوره های آنلاین است. اگر تولید محتوا را به عنوان یک استراتژی پولساز ترجیح می دهید اما نوشتن را دوست ندارید، این می تواند جایگزین خوبی برای شما باشد. شما می توانید انتخاب کنید که دوره آنلاین خود را در وب سایت خود یا از طریق یک پلتفرم دوره آنلاین بفروشید.

نتیجه

بنابراین اکنون می دانید که وبلاگ ها چگونه پول در می آورند. و هنوز کارهای بیشتری وجود دارد که می توانید انجام دهید - مانند افزودن تبلیغات به وب سایت خود، فروش خدمات، استفاده از وبلاگ خود برای رزرو کنسرت های سخنرانی و موارد دیگر. چه با یکی از این ایده ها یا ترکیبی از آنها آزمایش کنید، شانس خود را برای تبدیل وبلاگ خود به یک ماشین پول افزایش خواهید داد. وقت آن است که با اشتیاق خود به سود خود برسید.

تعداد بازديد: 82 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز