Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - 21:02

13
آبان
دریافت آیفون ۱۵ پرو رایگان با یک شرط ساده

دریافت آیفون ۱۵ پرو رایگان با یک شرط ساده

اگر قصد خرید مدل ۱۲۸ گیگابایتی آیفون ۱۵ پرو را دارید با ارائه‌ی دستگاه قدیمی خود، مدل پایه‌ی پرچم‌دار جدید اپل را به‌طور رایگان دریافت خواهید کرد

اپراتور ورایزن (Verizon) در فصل تعطیلات به‌ازای دستگاه‌های قدیمی iOS کاربران ۱۰۰۰ دلار اعتبار برای خرید آیفون ۱۵ به آن‌ها ارائه می‌دهد.
 
به گزارش خبرآنلاین، ورایزن پیشنهادات فصل تعطیلات را از همین حالا آغاز کرده و به کاربران اجازه می‌دهد با ارائه‌ی دستگاه‌های اپلی قدیمی خود، محصولات جدید این شرکت را خریداری کنند. مشتریان جدید و کنونی این اپراتور که خط جدیدی را با طرح Unlimited Ultimate فعال کنند، با ارائه‌ی گوشی آیفون قدیمی خود بدون هیچ شرط اضافه‌ای تا ۱۰۰۰ دلار برای خرید آیفون ۱۵ پرو تخفیف دریافت خواهند کرد و مدل پایه‌ی گوشی مذکور برای آن‌ها رایگان خواهد بود.
 
ورایزن قبلاً هم طرح تعویض دستگاه‌های قدیمی را با حداکثر اعتبار ۱۰۰۰ دلار ارائه می‌داد، اما در آن زمان مبلغ واقعی براساس دستگاهی که کاربران ارائه می‌دادند تعیین می‌شد و به‌عنوان مثال ارتقاء از آیفون ۱۴ می‌توانست امتیاز کامل را برای دریافت تخفیف به‌ارمغان بیاورد، اما آیفون ۸ قدیمی فقط ۴۱۵ دلار از قیمت نهایی آیفون ۱۵ پرو را جبران می‌کرد.
 

در طرح جدید ورایزن هر آیفون کارکرده‌ای را با هر شرایطی می‌پذیرد. اگر قصد خرید مدل ۱۲۸ گیگابایتی آیفون ۱۵ پرو را دارید با ارائه‌ی دستگاه قدیمی خود، مدل پایه‌ی پرچم‌دار جدید اپل را به‌طور رایگان دریافت خواهید کرد و درغیراین‌صورت ۱۰۰۰ دلار از قیمت کل دستگاه مورد نظرتان کم خواهد شد؛ بنابراین قیمت گوشی آیفون ۱۵ پرو ۲۵۶ گیگابایتی فقط ۱۰۰ دلار، مدل ۵۱۲ گیگابایتی این محصول ۳۰۰ دلار و مدل یک ترابایتی فقط ۵۰۰ دلار خواهد بود.

طرح ورایزن جایی جالب‌تر می‌شود که کاربران همچنین اپل تی‌وی ۴ K و ۶ ماه اشتراک اپل وان را دریافت خواهند کرد.

 

 
برچسب ها: آیفون، اپل، آیفون15 تعداد بازديد: 92 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز