Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 10 فروردین 1403 - 12:59

21
بهمن
راهکارهای امنیت مجازی کودکان در قرنطینه

راهکارهای امنیت مجازی کودکان در قرنطینه

در مورد منابع آموزشی رایگان آنلاین محتاط باشید، فرزند شما هرگز نباید عکس یا اسم کامل خود را برای دسترسی به این منابع استفاده کند و به خاطر بسپارید که تنظیمات حریم خصوصی را کنترل کنید تا دریافت اطلاعات را به حداقل برسانید و به فرزند خود یاد دهید

فرزانه بابا علی؛ پزشک متخصص اعصاب و روان، در گفت‌وگو با ایسنا با بیان راهکارهایی برای این‌که فرزندتان در فضای مجازی ایمن باشد، گفت: درباره فضای مجازی با فرزندان خود شفاف صحبت کنید و با فرزندان خود صادقانه راجع به کسانی که با آنها در ارتباط هستند و چگونگی ارتباطشان صحبت کنید و اطمینان حاصل کنید که اهمیت و ارزش تعاملات دوستانه و حمایتگرانه را می‌فهمند و این‌که رفتارهای تبعیض‌آمیز و نامناسب هرگز قابل‌قبول نیستند. مطمئن شوید که لوازم الکترونیکی فرزندتان به آخرین نسخه نرم‌افزار و آنتی‌ویروس مجهز باشد و تنظیمات حریم خصوصی روشن باشد، دوربین (وب‌کم) را در صورت عدم استفاده بپوشانید، برای بچه‌های کوچک‌تر، از ابزارهایی نظیر برنامه‌های کنترل والدین بر اینترنت و جستجوی امن استفاده کنید تا تجربیات آنلاین ایمنی داشته باشند.

 

 در مورد منابع آموزشی رایگان آنلاین محتاط باشید، فرزند شما هرگز نباید عکس یا اسم کامل خود را برای دسترسی به این منابع استفاده کند و به خاطر بسپارید که تنظیمات حریم خصوصی را کنترل کنید تا دریافت اطلاعات را به حداقل برسانید و به فرزند خود یاد دهید که اطلاعات شخصی خود را به خصوص در اختیار غریبه‌ها قرار ندهد. فرصت‌هایی برای فرزندتان ایجاد کنید تا ارتباطات آنلاین مثبت و ایمن با دوستان، خانواده و شما داشته باشد و به کودکان خود آموزش دهید چطور می‌توانند از اطلاعات نادرست و محتواهای نامتناسب با سن آنها که می‌تواند موجب نگرانی بیشتر آنها در مورد ویروس کرونا گردد، اجتناب کنند. فرزندتان را تشویق کنید تا با همکلاسی‌هایش مهربان باشد و به آنها احترام بگذارد و مراقب پوشش فرزندانتان در جلوی دوربین باشید و اجازه ندهید از داخل اتاق‌ خواب تماس تصویری بگیرند.

برچسب ها: اینترنت، شبکه های مجازی، حریم شخصی تعداد بازديد: 235 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز