Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 9 فروردین 1403 - 20:11

19
فروردین
چگونه طراحی سایت کسب و کار شما را متحول می کند؟

چگونه طراحی سایت کسب و کار شما را متحول می کند؟

طراحی سایت و استفاده از دنیای اینترنت به شما این امکان را می دهد که بسیاری از محدویت های کسب و کارهای سنتی خود را کنار زده و به روش متفاوت تری فعالیت کنید.

طراحی سایت و استفاده از دنیای اینترنت به شما این امکان را می دهد که بسیاری از محدویت های کسب و کارهای سنتی خود را کنار زده و به روش متفاوت تری فعالیت کنید. شما می توانید بدون هیچ گونه محدودیت زمانی یا مکانی خدمات و محصولات خود را ارائه داده و درآمدی چند برابر داشته باشید. اگر به دنبال موفقیت هستید، باید با آغوش باز تغییرات را بپذیرید و با آن ها همسو شوید.

چرا طراحی سایت به مساله ای حیاتی در کسب و کار تبدیل شده است؟

شاید شما کمی با مزایای استفاده از دنیای مجازی و طراحی سایت آشنا باشید اما آن را برای موفقیت خود ضروری و حیاتی ندانید. اگر طرز فکر شما چنین است باید بدانید سخت از قافله موفقیت عقب خواهید ماند! دنیای اینترنت این روزها نه تنها یک فرصت بلکه یک الزام برای موفقیت در هر کسب و کاری است که باید آن را جدی بگیرید.

 

فراگیر شدن استفاده از اینترنت

برای اینکه بدانید اینترنت چقدر در زندگی افراد رسوخ کرده، کافی است ببینید خودتان در طول یک روز چندین بار از اینترنت، فضای مجازی و تلفن همراهتان استفاده می کنید.  تحقیقات نشان می دهد که ایرانیان در طول یک روز به طور میانگین بین 5 تا 9 ساعت از اینترنت و دنیای مجازی استفاده می کنند.

این استفاده شامل چک کردن ایمیل ها، خرید محصولات آنلاین، انتخاب خدمات اینترنتی، جست و جو در وبلاگ ها، اپلیکیشن ها و کانال های مختلف می شود.  با توجه به این مسئله طراحی سایت می تواند خدمات و محصولات شما را در دسترس افراد قابل توجهی قرار داده و در مدت کوتاهی درآمدتان را افزایش دهد.

 

 

باعث صرفه جویی در زمان خود و مشتریان تان خواهید شد

تنها به این نکته فکر کنید که در فروشگاه حضوری خود به یک سوال ثابت و همیشگی چندین بار و به چندین نفر پاسخ خواهید داد. این مسئله علاوه بر افزایش میزان خستگی، زمان شما را نیز هدر می دهد. طراحی سایت به شما این امکان را می ‌دهد که معرفی محصولات، نحوه استفاده، قیمت و هر اطلاعات دیگر را در اختیار کاربران قرار داده و مدیریت زمان بهتری داشته باشید.

این مسئله برای مشتریان شمال نیز حائز اهمیت است. افراد به جای آنکه کارهای خرید و دریافت خدمات خود را به صورت حضوری و مثلا در 4 ساعت انجام دهند، همان کار را با همان کیفیت و گاهی بهتر تنها در نیم ساعت انجام می دهند!

کارمندان فعال و متخصص جذب کنید

از دیگر مزایای طراحی سایت آن است که شما می توانید در در مدت کوتاهی با افراد متخصص و جویای کار آشنا شوید. در زمان های گذشته استخدام یک کارمند جدید ملزم به صرف وقت و هزینه های بسیاری برای چاپ آگهی استخدام، شرکت در مصاحبه های حضوری و انتخاب فرد مناسب بود.

بعد از طراحی سایت شما می توانید بخشی را به عنوان همکاری با ما و یا استخدام قرار داده تا افراد جویای کار رزومه کاری خود را برای شما ارسال کنند. می توانید در هر زمان این رزومه ها را بررسی کرده و با افراد متخصص آشنا شده و در صورت نیاز با آن ها همکاری کنید. بابراین طراحی سایت به شما این امکان را می دهد که بدون صرف هیچ هزینه ای برای تبلیغات و درج آگهی استخدام فرد مورد نظرتان برای کار را استخدام کنید.

 

 بدون هیچ هزینه ای بازاریابی کنید

این روزها اگر از هر فرد راجع به یک محصول، مساله و یا خدماتی سوال بپرسید، اولین کاری که انجام می دهد جستجوی آن در اینترنت است. معمولا افراد چند سایت اول نمایش داده شده در موتورهای جستجو را انتخاب کرده و اطلاعات مورد نیازشان را از آنها دریافت می‌ کنند.

اگر در طراحی سایت شما اصول سئو به خوبی و به شکل حرفه‌ای رعایت شده باشد و موارد دیگری از جمله تولید محتوای مناسب در نظر گرفته شده باشد، سایت شما می‌ تواند در صفحه اول و حتی در رتبه های اول نمایش موتور های جستجو قرار بگیرد. این مسئله باعث می‌ شود افراد بر روی سایت شما کلیک کرده و وارد آن شوند. در واقع موتورهای جست و جو بدون صرف هیچ هزینه اضافی برای فروشگاه، برند و یا خدمات شما تبلیغ می کنند.

 

بدون خرید یا کرایه یک مکان کسب و کار خود را آغاز کنید

همه ما می دانیم این روزها هزینه کرایه و خرید مسکن بسیار زیاد شده است که هر کسی توانایی پرداخت آن را ندارد. ممکن است شما برای تاسیس فروشگاه و شرکت خود توان مالی کافی نداشته باشید و سال ها است هدف شما هنوز برایتان یک رویا باقی مانده است! اگر هنوز برای راه اندازی کسب و کار خود قدمی برنداشته اید، بدانید که این روزها کسب و کارهای خانگی به یکی از پردرآمدترین و محبوب ترین انواع کسب و کار در جهان تبدیل شده است. شما می توانید با طراحی سایت خدمات و محصولات خود را بدون استفاده از یک مکان مشخص به عنوان شرکت و یا فروشگاه به مشتریان خود معرفی کرده و کسب و کار خود را آغاز کنید.

 

بدون محدودیت زمانی فعالیت کنید

شاید در سال های آینده دانش بشر بتواند رباتی را طراحی کند که به صورت 24 ساعته و بدون خستگی کارهای شما را انجام دهد! در حال حاضر طراحی سایت می تواند کار همان ربات را به صورت شبانه روزی در دنیای دیجیتال انجام دهد. استفاده از صفحات مجازی و اینترنت هیچ محدودیت زمانی ندارد. افراد می توانند در هر ساعت از شبانه روز وارد وب سایت شما شده و با محصولات یا خدمات شما آشنا شوند. سفارش محصولات، انتخاب خدمات و پرداخت از طریق درگاه های اینترنتی هیچ محدودیت زمانی نداشته و شما می توانید حتی در زمان خواب خود نیز کسب درآمد کنید.

طراحی سایت توسط ایزی وب

ایزی وب یکی از شرکت هایی است که بیش از شش سال در زمینه طراحی سایت و دیگر خدمات دنیای اینترنت فعالیت می کند. طراحی سایت،  بهینه سازی و سئو،  بازاریابی محتوا، ایمیل مارکتینگ، ویدئو مارکتینگ و بازاریابی شبکه های اجتماعی از جمله فعالیت های این شرکت است که به صورت اصولی و استاندارد انجام می شود.

طراحی سایت در این شرکت با فاکتورهای مناسبی از جمله سرعت لود بالا،  امنیت مناسب، محتوای استاندارد، گرافیک و ظاهر زیبای سایت انجام می شود. ما در این شرکت از افرادی متخصص در هر زمینه استفاده کرده تا نتیجه کار بتوانند رضایت خاطر شما عزیزان را به دست آورد.

ایزی وب تمامی مجوزهای رسمی و داخلی مورد نظر را داشته و با مشتریان دولتی و غیر دولتی بسیاری همکاری دارد.  از جمله این مجوزها می ‌توان به عضویت رسمی در شورای عالی انفورماتیک،  عضویت در سازمان نظام صنفی رایانه‌ ای و عضویت در بانک متخصصین حرفه ای مایکروسافت آمریکا نام برد.

این شرکت تا کنون توانسته است جوایز بین المللی و داخلی بسیاری از جمله عنوان بهترین سایت طراحی شده دی ان ان امریکا، 5 بار عنوان برتر طراحی سایت در جشنواره وب ایران و چهار عنوان نخست طراحی سایت در جشنواره پرتال های شهرداری تهران را  کسب کند.

 

برچسب ها: اینترنت، فضای مجازی، کسب درآمد، کسب و کار اینترنتی، رپورتاژ آگهی، طراحی سایت تعداد بازديد: 431 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز