Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 8 اردیبهشت 1403 - 04:21

19
آبان
از کوير تا عمق دريا عکاسی کنيد

از کوير تا عمق دريا عکاسی کنيد

فرض کنید در کویر هستید و انبوهی از گرد و خاک و شن به شما اجازه عکاسی نمی‌دهد! با این چند دوربین ترس را کنار بگذارید.

فروغ بیداری

 

عکاسی با همه جاذبه‌‌ای که دارد در سرمای زیاد طاقت‌فرسا می‌شود. شاید دلتان بخواهد از برف‌های دل‌انگیز عکس بگیرید اما هراس از نم و رطوبت، یخ‌زدگی و متعادل نبودن نور سفید دوربین، منصرفتان کند. فرض کنید در کویر یا صحرایی زیبا هستید و انبوهی از گرد و خاک و شن به شما اجازه عکاسی نمی‌دهد! اما با این چند دوربین فوق‌العاده می‌توانید ترس و اضطراب را کنار بگذارید و از عکاسی و عکس‌های زیبای خود لذت ببرید! 

Canon Powershot D20

هر بلایی می‌خواهید سر D20 بیاورید چون آخ هم نمی‌گوید. آن را تا عمق 10 متر زیر آب ببرید، از ارتفاع یک ‌و نیم متری به پایین پرتاب کنید و حتی در دمای منفی 10 درجه سانتی‌گراد نگه دارید. بله، سالم می‌ماند و عکس‌های زیبایی تحویلتان می‌دهد. این دوربین یکی از محصولات ضد آب، یخ، گرد و غبار و ضد ضربه کمپانی کانن است که می‌توان در هر فصل و هر شرایط آب و هوایی به آن اعتماد کرد. از نظر خود کانن، D20 تقریبا فناناپذیر است. حسگر 12 مگاپیکسل سیموس، حساسیت نوری 3200، زوم نوری 5 برابر  و نمایشگر ال‌سی‌دی 3 اینچ آن با کیفیت 461 هزار نقطه‌ای از جمه امکانات D20 هستند. حالتSmart Auto  این دوربین به کاربر کمک می‌کند هنگام عکاسی مجبور به استفاده از تنظیمات دستی و وقت‌گیر نباشد. بالانس نور سفید، ردیاب حرکت و لرزش‌گیر تصویر از دیگر ویژگی‌های D20 هستند.
این دوربین قابلیت فیلم‌برداری با کیفیت فول اچ‌دی را هم دارد. اگرچه کیفیت آن خیلی بالا نیست، کیفیت عکس‌هایش برای هر نوع آب و هوایی مطلوب به نظر می‌رسد.  

Sony Cyber-shot DSC- TX20

DSC-TX20 نیز مثل دیگر دوربین‌های ذکر شده ضد ضربه، آب، یخ و گردوغبار است به همین دلیل می‌توان در هر شرایط آب و هوایی از آن استفاده کرد. برای مثال، می‌توانیم آن را با خود به قطب جنوب ببریم چون یخ نمی‌زند یا در کنار دریا بدون نگرانی از نفوذ آب و ماسه، عکس‌های زیبایی بگیریم. همه این خصوصیات باعث شده‌‌اند DSC-TX20 یکی از انتخاب‌های ما باشد.
این دوربین به حسگر 2/16 مگاپیکسل و زوم اپتیکال 4x واید و زوم دیجیتال 8x با وضوح تصویر عالی مجهز است. کیفیت عکس‌های آن هم بالاست. از دیگر ویژگی‌هایش می‌توان به بدنه بسیار باریک، وای فای داخلی برای به اشتراک گذاشتن مستقیم عکس‌ها یا تصاویر با دیگر دستگاه‌ها همچون تبلت، اسمارت فون، کامپیوتر و ... و داشتن قابلیت SteadyShot Active برای کاهش لرزش و تکان‌های دست هنگام فیلم‌برداری، قابلیت فیلمبرداری با کیفیت 720 × 1280 پیکسل، نمایشگر 3 اینچ LCD، حسگر سیموس Exmor R و امکان عکاسی با کیفیت 12 مگاپیکسل در حالت Dual-Record اشاره کرد.

Panasonic Lumix DMC-TS4 

این دوربین زیبا و بسیار شیک نیازهای بسیاری از کاربران را تامین می‌کند. DMC-TS4 با حسگر 1/ 12مگاپیکسل از نوع CCD و زوم اپتیکال 4.6x یکی از بهترین دوربین‌های موجود در بازار جهانی است. با ال‌سی‌دی 7/2 اینچ از نوع TFT، فیلمبرداری با کیفیت 1080p و سرعت 60 فریم در ثانیه و حالت Intelligent Auto کاربر می‌تواند مطمئن باشد در هر شرایطی عکس‌هایش خوب از آب درمی‌آید. DMC-TS4  ضد ضربه، یخ‌زدگی و آب است. این دوربین را می‌توان تا عمق 12 متر زیر آب برد، از ارتفاع 5/1 متری به زمین انداخت و در دمای منفی 10 درجه سانتی‌گراد  نگه داشت. در ضمن، ضد گرد و غبار نیز هست. قطب نما، GPS، بارومتر و آلتی متر داخلی نیز از دیگر مشخصه‌های این دوربین زیبا هستند.

 

برچسب ها: عکاسی، آموزش عکاسی، Canon Powershot D20، Sony Cyber-shot DSC- TX20، Panasonic Lumix DMC-TS4 تعداد بازديد: 948 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز