Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 9 فروردین 1403 - 23:04

14
آذر
آرایش چشم با سایه صورتی

آرایش چشم با سایه صورتی

بر خلاف آنچه به نظر می رسد، آرایش چشم صورتی این روزها طرفداران بیشتری به خود جذب کرده است. شاید فکر کنید رنگ صورتی رنگ جذابی برای آرایش چشم نباشد اما بد نیست بدانید این رنگ و رنگ های دیگر در این زمینه به خوبی جای خود را در دنیای مد امروز باز کرده اند.

بسته به اینکه از چه طیف رنگ صورتی برای سایه چشمتان استفاده می کنید و همچنین رنگ پوست تان، این رنگ ها می توانند شما را جذاب و حتی  مستحکم نشان دهند. با ما همراه باشید تا برخی از زیباترین آرایش چشم صورتی را ببینید.

صورتی رزی :

برای اینکه به آرایش تیره دودی چشمتان زیبایی بیشتری بدهید، کمی آن را با یکی از رنگ های طیف صورتی همانند بنفش یا تمشکی ترکیب کنید. در نهایت با استفاده از خط چشم مایع مشکی یک خط باریک و ادامه دار پشت چشمتان بکشید.

نئونی :

وقتی از سایه چشم های رنگ روشن استفاده می کنید، آرایش سایر قسمت های صورت را کم کنید تا باعث شوید چشمانتان بیشتر جلوه خود را نشان دهند. در نهایت کمی آرایش پشت چشم را براق کنید تا بیشتر بدرخشد.

صورتی خاکی :

اگر می خواهید آرایش چشم صورتی داشته باشید که جذابیت آن بیش از آرایش های طبیعی باشد و یا زمینی به نظر نرسید از این مدل آرایش استفاده کنید. این رنگ صورتی را کمی بالای پلک بزنید و رنگ آن را با رنگ رژتان هماهنگ کنید تا یک آرایش مونوکروم یا تک رنگ زیبا داشته باشید.

سرخابی :

شما می توانید این رنگ را در آرایش روزانه به کار بگیرید. تیرگی این رنگ باعث می شود آرایش خیلی زیاد به نظر نرسد و مهم تر از همه اینکه این رنگ به همه رنگ پوستی می آید.

صورتی تیره یا گلبه ای :

این رنگ که به آن رنگ اناری نیز گفته می شود رنگی درخشان و زیباییست که گرمای بیشتری به آرایش می بخشد. آن را با کشیدن یک خط چشم باریک و اضافه کردن مژه های مصنوعی ( پرتر کردن مژه ها ) تکمیل کنید.

غروب آفتاب :

اگر می خواهید آرایش جدیدی روی چشم داشته باشید می توانید از پالت رنگ های غروب آفتاب استفاده کنید. این آرایش با چند رنگ از نارنجی آغاز شده و به صورتی کمرنگ ختم می شود. برای اعمال این آرایش باید کمی دقت و خلاقیت بیشتری به کار ببرید.

قرمز درخشان :

شما می توانید آرایش چشمتان را با این خط چشم مایع براق و جذاب به مرحله دیگری ببرید. از خط چشم قرمز متالیک برای کشیدن خط چشم گربه ای استفاده کنید، کمی سایه چشم صورتی براق نیز به گوشه های داخلی چشم و گونه ها بزنید تا آرایش تکمیل شده و جلوه بهتری بگیرد.

آرایش چشم داستان های افسانه ای :

از سایه چشم های متالیک و مات کنار یکدیگر استفاده کنید، مژه های بلند و رژ لب صورتی شما را کاملا شبیه به شخصیت های داستان های افسانه ای می کند.

رنگهای طاووس :

اگر می خواهید پا را فراتر بگذارید و آرایش جدیدی را امتحان کنید می توانید از سه رنگ صورتی، بنفش و آبی سیر استفاده کنید و چشمانتان را همانند رنگ های بدن طاووس درخشان کنید.

رنگ های رنگین کمان :

رنگ های رنگین کمان جذاب و متنوع هستند. اما آیا جرات دارید از این رنگ های متنوع برای آرایش چشم استفاده کنید؟ آرایش چشم چند رنگ معمولا سخت تر از آرایش چشم یکرنگ است اما جذابیت های خودش را نیز دارد. از رنگ های صورتی، نارنجی، سبز و آبی برای اینکار استفاده کنید.

 

منبع: بانوی شهر

برچسب ها: آرایش چشم، زندگی آنلاین، میکاپ، سایه صورتی، آرایش صورتی، رژ صورتی، آرایش چشم صورتی، آموزش میکاپ آسان، آموزش زدن سایه، سایه الکلیلی، سایه براق تعداد بازديد: 1204 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز