Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 10 فروردین 1403 - 14:47

17
بهمن
یک جدول کاربردی برای خرید بی دردسر شلوار

یک جدول کاربردی برای خرید بی دردسر شلوار

آیا می خواهید سایز خود را بدانید؟ دستورات اندازه گیری متفاوتی وجود دارند. اندازه گیری امریکایی ، فرانسه ، و ... در این مقاله ما به ‌یک اندازه گیری بین المللی می‌پردازیم

آیا اندازه‌ دقیق لباس‌هایتان را می‌دانید ؟

در بعضی مواقع افراد لباس‌هایی را می‌پوشند که اندازه تناسب و هیکل آنها نمی باشد ، برای همین شاید چاق تر‌ یا لاغرتر از حدی که هستند به نظر می‌رسند ;  اگر لباسی که می‌پوشید سایز حقیقی شما باشد نه تنها از لحاظ ، تناسب و هیکل‌تان خوب نشان داده می‌شوید بلکه زیبایی شما چند برابر افزایش می‌یابد .

برای خانم‌ها دانستن دقیق و صحیح اندازه‌ دوره‌ سینه‌ها، اندازه‌ صحیح دور باسن، اندازه‌ی دقیق قدتان ، برای اینکه سایز حقیقی خود را متوجه شوید توصیه می‌کنیم مقاله‌ی زیر را مطالعه بفرمایید :

دستورات اندازه گیری متفاوتی وجود دارند.اندازه گیری امریکایی ، فرانسه ، و ... در این مقاله ما به‌یک اندازه گیری بین المللی می‌پردازیم :

چه طور و با شیوه ای اندازه‌ حقیقی لباس‌های خود را متوجه شوید ؟

با استفاده از‌یک متر خیاطی قسمت‌هایی از بدن‌تان را که گفته شد اندازه بگیرید ، البته برای اندازه گیری صحیح سایزتان نباید لباس به تن داشته باشید ، این قسمت‌هایی که گفته شد را اندازه بگیرید و این اندازه‌های را‌یادداشت کنید ; بعد هر دو ماه‌یک بار دوباره اندازه‌های را چک کنید تا از چاق و‌یا لاغر شدن‌تان اطلاع دقیقی داشته باشید . اکنون به جداولی که در زیر طراحی شده است دقت کنید جدول اول که در ابتدا توضیح داده می‌شود در رابطه با اندازه‌ی تاپ‌های و‌یا بلوز‌های‌تان می‌باشد.

 جدول شماره 1 برای به دست آوردن سایز در انتخاب لباس

برای اینکه به سایز درست شلوار‌ یا دامن خود پی ببرید، دور کمرتان را اندازه بگیرید و تقسیم بر دو نمایید تا مقدار صحیح را به دست آورید .‌ یا اینکه می‌توانید به جدول زیر مراجعه کنید. برای دانستن اندازه‌ صحیح لباس زیر خود و مایو نیز می‌توانید به جدول شماره زیر توجه بفرمایید.

جدول شماره 2 برای به دست آوردن سایز در انتخاب لباس

برچسب ها: تناسب اندام، اندازه دور کمر، سایز لباس، زندگی آنلاین، کاهش سایز دور کمر، سایز شلوار، به دست آوردن سایز، جدول به دست اوردن سایز، به دست آوردن سایز دور کمر، لباس بزرگ سایز، تعیین سایز شلوار تعداد بازديد: 623 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز