Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 10 فروردین 1403 - 02:19

18
دی
قانون های ساده براى تا زدن شلوار جين

قانون های ساده براى تا زدن شلوار جين

برای شلوارهای صاف و راسته تا زدن روش خوبی برای تنگ تر کردن آن است.

  • شلوار جین تنگ تر، تا زدن نازک تر

برای شلوارهای صاف و راسته تا زدن روش خوبی برای تنگ تر کردن آن است. ولی برای شلوارهای تنگ سعی کنید قسمت فابریک پایین شلوار را تا نهایتا ۱ سانت تا بزنید. این کار را تا قسمت قوزک پا انجام دهید و سعی کنید که قسمت فابریک دوخته شده روی شلوار معلوم باشد.

  • جین های لبه دار تا زدن های یک یا دوتایی می طلبد

قسمت فابریک پایین پاچه را تا ۱ یا دو سانت تا بزنید و با این کار یک استایل کلاسیک ساخته اید. اگر می خواهید شلوار شما ظاهر تمیزی داشته باشد قسمت فابریک را یک بار دیگر به سمت داخل تا بزنید.

  • زیاده روی نکنید

بیشتر از دو تا روی شلوار زیبایی خودش را از دست می دهد.همانطور که یک یا دو تا روی شلوار برای تنظیم کردن آن و همچنین ست کردن آن با کفشی که می پوشید مناسب است، تا زدن های زیادی می تواند ظاهری فوق العاده زشت به شلوار شما بدهد.

 

بیشتر بخوانید:

8 ترفند مهم برای شیک پوشی با لباس جین

کفش مناسب شلوار جین مردانه چه کفشی است؟

برچسب ها: شلوار جین، زندگی آنلاین، شلوار لی، ست کردن کفش با شلوار جین، تا زدن شلوار جین، رازهای شیک پوشی با شلوار جین، انتخاب شلوار جین بر اساس فرم بدن تعداد بازديد: 821 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز