Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 1 اردیبهشت 1403 - 02:45

4
اسفند
لباس مناسب برای خانم هایی با اندام ساعت شنی

لباس مناسب برای خانم هایی با اندام ساعت شنی

بسیاری از هالیوودی های شیک پوش بدنی با فرم ساعت شنی دارند ولی با دانستن یک سری نکته ها خوش پوش می شوند. در ادامه شما را با این نکات آشنا می کنیم.

از پوشیدن هر نوع لباسی که باعث می شود انحناهای بدن تان از بین رود و  "جعبه مانند" به نظر برسید خودداری کنید! انحناهای بدن تان ستودنی هستند، بنابراین آنها را غنیمت بشمارید.

- در هنگام لباس پوشیدن از کمر خود به عنوان نقطه مرکزی استفاده کنید

پوشیدن لباس های تنگ و اکسسوری هایی در اطراف نازک ترین قسمت کمرتان از اهمیت زیادی برخوردار است. توجه کردن به این قسمت باعث می شود انحناهای این قسمت ازبدن بیشتر جلوه کنند.

- لباسی بپوشید که با دنبال کردن خطوط بدن تان، انحناهای زیبای تان را بهتر نشان دهد

لباس های خیاط دوز معمولا بهتر هستند. لباس های چین دار که بیشتر در قسمت سینه تمرکز یافته اند باعث می شوند اندام ساعت شنی کمی چاق یا مانند زن حامله به نظر برسد.

-با برجسته نشان دادن دور کمر،تعادل را بین بالاتنه و پایین تنه حفظ کنید

با بستن کمر بند و پوشیدن لباس هایی که به کمر می چسبند ، توجه را به این قسمت جلب کنید.

-لباس هایی با یقه پهن را فراموش کنید

زنانی که دارای انحناهای بیشتری هستند، سینه های آنها بیش از حد نمایان است. اگر یقه لباس تان بسیار پهن است یا نامناسب دیده می شود، بهتر است این نوع لباس ها را نپوشید.

- به سینه های خود شکل دهید

اگر اندام شما از نوع ساعت شنی است، احتمالا سینه های بزرگی دارید، برای اینکه سینه های تان سفت به نظر برسند و شل و افتاده دیده نشوند، لباس زیری بپوشید که سینه شما را محکم نگه دارد.

- تاپ و لباس های یقه هفت بپوشید

با اینکه خیلی از یقه ها برای این نوع فرم بدن مناسب هستند، معمولا یقه هفت بهتر جلوه پیدا می کند. فقط مطمئن باشید که فاصله بین دو سینه را بیش از حد به نمایش نگذارید.

در ادامه تعدادی از شیک پوشان هالیوودی که بدنی با فرم ساعت شنی دارند را گردآوری کرده ایم.

 

منبع : سیمرغ

برچسب ها: فرم بدن، شیک پوشی، اکسسوری های زنانه، مد و مدگرایی، مدل های مختلف اندام، اندام ساعت شنی، لباس یقه هفت، لباس مناسب اندام ساعت شنی، بالا تنه، پایین تنه، انحنای بدن تعداد بازديد: 1424 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز