Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 10 فروردین 1403 - 01:08

3
دی
انتخاب رنگ لاک با توجه رنگ پوست دست

انتخاب رنگ لاک با توجه رنگ پوست دست

انتخاب رنگ لاک هم به اندازه انتخاب رنگ لباس و سایر اکسسوری های که استفاده میکنیم مهم است. اصولا برای استفاده هر رنگی در ظاهرمان ابتدا باید به رنگ و تناژ پوست توجه کنیم و با توجه به آن رنگ مناسب را انتخاب کنیم.

 چگونه با توجه به رنگ پوست لاک مناسب انتخاب کنیم؟

در این مقاله قصد این نیست که شما رار به رنگ های خاصی محدود کنیم بلکه هدف این است که به ذهن شما برای یک انتخاب هوشمندانه جهت دهیم.

رنگ لاک مناسب پوست سبزه

تقریبا همه رنگ ها با پوست سبزه هماهنگی دارند و روی ناخن ها زیبا میشوند بجر رنگ طلایی و برنزی. بهترین رنگ ها برای رنگ پوست سبزه جگری و شرابی، بادمجانی، آبی و لاک های نود است.

 رنگ لاک مناسب پوست گندمی و برنزه

اگر رنگ پوست شما برنزه یا گندمگون است میتوانید سراخ رنگ سرخابی، آبی روشن، نارنجی و قرمز بروید. حتی رنگ های نئونی روی ناخن شما زیبایی و جلوه خاصی خواهد داشت.

 رنگ لاک مناسب برای پوست روشن

خانم هایی که رنگ پوست روشن دارند میتوانند رنگ های پاستلی، قرمز گوجه ای، و تمام رنگ های بنفش را امتحان کنند. البته روی این ناخن ها رنگ های تیره هم زیبا میشود ولی اگر از رنگ های خیلی تیره استفاده کنید ممکن است که دست ها بی روح به نظر برسد.

 رنگ لاک جگری

با نزیک شدن به فصول سرد سال میتوانید با تهیه یک لاک جگری باکیفیت و خوش رنگ چشم همه را به ناخن های خود خیره کنید. اگر پوست شما سبزه است تقریبا همه رنگ های تیره مناسب شماست و میتوایند تمام سایه های قرمز تیره را امتحان کنید.

رنگ لاک آبی

رنگ آبی در تمام سایه ها و تنالیته های آن از پاستلی تا آبی کاربنی برای پوست سبزه مناسب و زیباست و رنگ های روشن تر آن القای حس سرزندگی و جوانی و رنگ های تیره آن حالت رسمی به دستان شما میدهد.

 رنگ لاک هلویی و صورتی

اگر پوست شما سبزه ملایم است رنگ لاک هلویی و صورتی کرنگ برای شما عالی است. اگر به دنبال لاکی با حال و هوای تابستان و بهار هستید لاک های صورتی، هلویی، گلبهی و رزگلد انتخاب های بی نظیری است.

رنگ لاک سرخابی

این رنگ قطعا یکی ار بهترین و مناسب تری رنگ هاییست که افرادی با رنگ پوست گندمی میتوانند انتخاب کنند. پیشنهاد ما این است ک اگر پوست گندمی دارید حتما از لاک رنگ سرخابی استفاده کنید و نتیجه فوق العاده آن را ببینید. میتوانید سرخابی را با طرحی ناخن و ترکیب رنگ سفید استفاده کنید تا به مرتب جذاب تر شود.

 رنگ لاک نارنجی

رنگ نارنجی رنگ متضاد پوست گندمی است و به همین جهت ترکیب رنگی زیبایی روی پوست ایجادمیکند اگر به دنبال لاکی خوشرنگ هستید پیشنهاد ما رنگ لاک نارنجی است.

 رنگ لاک قرمز

لاک قرمز یک رنگ کلاسیک است و برای هر رنگ پوستی مناسب است. برای رنگ پوست برنز و گندمی رنگ لاک قرمز گوجه ای براق بهترین انتخاب است. و رنگ پوست را جذاب تر نشان میدهد.

رنگ لاک پاستلی

رنگ های پاستلی بسیار روشن هستند و ته زمینه رنگ سفید دارند و برای افرادی که دستان سفیدی دارند انتخاب بی نظیری است. این رنگ حس جوانی و شاداب یه همراه دارد و برای فصل بهار و تابستان جذاب و زیباست. 

 

 

برچسب ها: کاشت ناخن، زندگی آنلاین، لاک زدن، لاک، مراقبت و زیبایی ناخن، مانیکور ناخن، لاک اکلیلی، انواع رنگ لاک، چطور ماندگاری لاک را بالا ببریم؟، رنگ مناسب لاک برای پوست سبزه، رنگ مناسب لاک برای پوست سفید، طرای ناخن، پدیکور ناخن، کاشت ژله ای ناخن، کاور کردن ناخن تعداد بازديد: 890 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز